اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان آبیک:

استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در شهر خاکعلی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک استقرار نمایندگی ورزش و جوانان را در شهر خاکعلی ضروری دانست.

استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در شهر خاکعلی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مهدی صالحی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر خاکعلی در دفتر امام جمعه این شهر اظهار داشت: با توجه به جمعیت 23 هزار نفری بخش بشاریات به مرکزیت شهر خاکعلی، تلاش‌هایی برای استقرار نمایندگی ورزش و جوانان در این شهر صورت گرفته است حتی مکاتبات لازم با وزیر ورزش و جوانان انجام شده ولی تاکنون منجر به نتیجه نشده است.

وی افزود: اداره ورزش و جوان شهرستان آبیک این آمادگی را دارد که با همکاری شورای اسلامی شهر خاکعلی، بخشدار بخش بشاریات و امام جمعه بتواند نمایندگی اداره ورزش و جوانان را در شهر خاکعلی مستقر کند که البته تأمین نیروی لازم برای تحقق این امر یکی از فاکتورهای مهم است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

این مسئول ادامه داد: طی سه سال اخیر پنج زمین خاکی روستایی در روستاهای بخش بشاریات تسطیح و محصور شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تصریح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال شهرستان آبیک احداث زمین چمن مصنوعی در شهر خاکعلی تصویب شده است که با اختصاص بودجه نسبت به احداث آن رسیدگی خواهد شد و اگر امسال اجرایی نشود در مصوبات کمیته برنامه‌ریزی سال آینده به تصویب خواهد رسید.

صالحی خاطر نشان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی امسال شهرستان آبیک احداث یک سالن ورزشی در روستای خطایان از توابع بخش بشاریات به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: اگر در سال 88 مسئولان شهر خاکعلی نسبت به تهیه زمین برای چمن طبیعی که مصوبه است همه شهرها زمین چمن طبیعی داشته باشند، اقدام می‌کردند سه میلیارد ریالی که به شهر خاکعلی برای این امر اختصاص داده شده بود برای روستای قشلاق هزینه نمی‌شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک بر همکاری و تعامل بیشتر مسئولان شهر خاکعلی برای رفع مشکلات موجود در زمینه ورزش این شهر تأکید کرد.

صالحی یادآور شد: اگر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر خاکعلی مستقر شود بسیاری از فعالیت‌های ورزشی در بخش بشاریات ساماندهی می‌شود و با برنامه‌ریزی می‌توان در ارتقای سطح ورزشی این بخش گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

انتهای پیام/77006/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول