اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سالاری، نوبت به غیور رسید

تیم مدیریتی خدابخش از ورزش اصفهان رفتند

خبرگزاری فارس: پس از خداحافظی محسن سالاری از ورزش اصفهان، نوبت به تغییر آخرین بازمانده گروه مدیریتی رشید خدابخش رسیده است تا علیرضا غیور نیز از پست معاونت امور مالی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان کنار برود.

تیم مدیریتی خدابخش از ورزش اصفهان رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زمانی که رشید خدابخش از مدیر کلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان کنار رفته و محمدرضا محمد جواهری جانشین وی شد، پیش‌بینی می‌شد تیم مدیریتی مدیر کل سابق نیز کنار بروند.

در بین تیم مدیریتی خدابخش، معاونت بانوان وی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شده و از اصفهان رفته بود، افشین ملایی نیز که به عنوان گزینه‌ای مدیر کلی مطرح بود، به عنوان کارشناس دور کار به فعالیت خود ادامه داد.

با این حال محسن سالاری در معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و علیرضا غیور در پست معاونت امور مالی و منابع انسانی حضور یافتند و همکاری آن‌ها ادامه یافت تا اینکه به یکباره اعلام شد سالاری به اداره کل ورزش و جوانان فارس بازگشته است.

قرار است در روزهای آینده علیرضا غیور نیز از مسئولیت خود کنار رود و معاون سابق توسعه ورزش تربیت بدنی اصفهان جانشین وی شود.

غلامرضا مصدقیان که در زمان مدیر کلی غلامرضا شیران معاون وی بود، قرار است جانشین غیور شود اما هنوز ابلاغ وی صادر نشده است.

هنوز اداره کل ورزش و جوانان در باره جانشینان احتمالی سالاری و غیور اظهارنظری نکرده است اما مصدقیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به طور تلویحی مسئولیت جدید خود را تایید کرد.

با کنار رفتن قطعی غیور، تیم مدیریتی جواهری به طور کلی از تیم مدیریتی فعلی ورزش اصفهان کنار رفتند تا منتظر اتفاقات آتی ورزش اصفهان بمانیم.

انتهای پیام/63006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول