اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

چمن ورزشگاه فولادشهر میزبانی در آسیا را از سپاهان می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر به حد صفر رسیده است و با این کیفیت میزبانی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا از سپاهان گرفته می‌شود.

چمن ورزشگاه فولادشهر میزبانی در آسیا را از سپاهان می‌گیرد

فرشید طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به واقع کیفیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر به حد صفر رسیده است چراکه برای دادن یک پاس ساده نیز با مشکل و استرس مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به دو بازی گذشته تیمش برابر سایپا اظهار کرد: زمین تیم سایپا به طور تقریبی از شریط مطلوبی برخوردار بود و دیدید که سپاهان به طور واقع توانست بازی با کیفیتی را از خود به نمایش بگذارد و سه گل به تیم خوب سایپا بزند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: من فکر می‌کنم با این زمین نمی‌توانیم در بازی‌های خود در جام باشگاه‌های آسیا میزبان باشیم.

وی تاکید کرد: تنها امیدوارم تا فرصتی که به آغاز جام باشگاه‌های آسیا باقی مانده کیفیت زمین ورزشگاه فولادشهر بهبود یابد چراکه به واقع نمی‌دانم مسئولان AFC چه تصمیمی در این مورد می‌گیرند.

طالبی در پایان با اشاره به شرایط جدول رده بندی گفت: همه چیز دست خودمان است، به طور حتم در صورتی که در بازی‌های آینده خود بتوانیم پیروز شویم حریفانمان هم امتیاز از دست می‌دهند و سپاهان بازهم به صدر جدول می‌رسد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول