اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای خراسان‌جنوبی خبر داد

رضایت 85 درصدی مخاطبان از رادیوی خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها، صدای مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی رضایت 85 درصدی مخاطبان را جلب کرده است.

رضایت 85 درصدی مخاطبان از رادیوی خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد محبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: رادیو به عنوان رسانه صمیمی و گرم معروف است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های رادیویی استان بعد از تهیه، بازنگری و بازنویسی پخش می‌شود، ادامه داد: سعی شده تا برنامه‌های رادیویی براساس نیازهای مخاطبان تهیه و پخش شود.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پخش برنامه‌های رادیویی خراسان‌جنوبی از اذان صبح تا ساعت 23 است که براساس قابلیت‌ها و استعدادهای استان، صدای مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی در آینده به 20 ساعت افزایش می‌یابد.

محبی با اشاره به اینکه چند برنامه رادیویی زنده در خارج از استودیو و در جمع مردم انجام شده است، افزود: این‌گونه برنامه‌ها در واقع توانسته در بین مردم و مخاطبان رادیویی طرفداران زیادی پیدا کند و از این پس نیز برنامه‌های چهره به چهره و خارج از استودیو در دستورکار قرار دارد.

وی بیان کرد: صدای مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی توانسته در نظرسنجی‌های اخیر با 10 پله صعود نسبت به سال گذشته در جایگاه چهارم کشور قرار گیرد.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای مرکز خراسان‌جنوبی یادآور شد: صدای مرکز صدا و سیمای استان در جشنواره‌های مختلف توانسته مقام‌های خوبی را کسب کند که کسب مقام نخست سال جاری در جشنواره بزرگ کودک و نوجوان با برنامه «حس خوب کودکی» از جمله موفقیت‌های رادیوی استان است.

محبی با بیان اینکه برنامه «نماشوم» رادیوی استان با 77 درصد شنونده توانسته رضایت 88 درصدی مخاطبان را جلب کند، متذکر شد: این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های صدای استان است.

محبی در پایان ابراز داشت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها، صدای مرکز صدا و سیمای خراسان‌جنوبی رضایت 85 درصدی مخاطبان را جلب کرده است.

انتهای پیام/69003/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول