اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

به هیچ فردی باج نمی‌دهم/ لیدری که توهین می‌کند جایی در ورزشگاه ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: باید از ورود هر فردی به ورزشگاه که نیت تخریب دارد، جلوگیری شود، حتی اگر قصد شعار دادن علیه تیم حریف با هدف گرفتن نتیجه برای تیم ما را داشته باشد.

به هیچ فردی باج نمی‌دهم/ لیدری که توهین می‌کند جایی در ورزشگاه ندارد

خسرو ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص عدم اجازه برخی از لیدرهای ذوب‌آهن برای ورود به ورزشگاه از سوی مدیریت باشگاه اظهار کرد:  دفعات زیادی این لیدرها را تحمل کردیم، اما به واقع دیدیم که دیگر نمی‌شود در مقابل این افراد بردباری نشان داد.

وی ادامه داد: در باشگاه ذوب‌آهن بنا را بر این گذاشته‌ایم که از روی سکوها بر علیه هیچ فردی شعار داده نشود، به هر هواداری که در سرما و گرما از تیم ما حمایت می‌کند، احترام می‌گذاریم، اما توهین عده‌ای را تحمل نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه هر نوع هواداری هوادار نیست، خاطرنشان کرد: هوادار واقعی فردی است که باید مطابق با آیین و فرهنگ ما شعار دهد و باید جلوی افرادی که با شعارهای خود به سایر افراد توهین می‌کنند و کسی هم جلودارشان نیست، گرفته شود و تا زمانی که این افراد هم رفتارشان را عوض نکنند، حق ورود به ورزشگاه را ندارند.

وی تأکید کرد: باید از ورود هر فردی به ورزشگاه که نیت تخریب دارد، جلوگیری شود، حتی اگر قصد شعار دادن علیه تیم حریف را داشته باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: این 3 لیدری که از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شد، را من چندین مرتبه به باشگاه دعوت کردم و هر بار از آنها درخواست کردم که شعار بر علیه کسی ندهند، اما دائم این موضوع را تکرار کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که نظرتان در مورد این لیدرها که اعتقاد دارند، ابراهیمی آنها را به این دلیل به ورزشگاه راه نمی‌دهد که این افراد به عملکرد مدیرعامل تیم اعتراض می‌کردند و عامل حذف تیم‌های مختلف این باشگاه را ابراهیمی می‌دانند، چیست؟ گفت: همگان می‌دانند که حذف تیم‌های مختلف باشگاه به چه علت بود و حذف تیم‌هایی مانند بسکتبال، هندبال و... تنها با تصمیم من اتفاق نیفتاد و خود این افراد هم به دلیل اینکه هر روز در باشگاه بودند از تمام مسائل باشگاه اطلاع داشتند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: این لیدرها حتی در باشگاه با پرسنل من درگیر شده بودند و با شعار علیه مدیرعامل قبلی باشگاه و با فشار بر وی برای خود از طرف باشگاه بیمه پرداخت می‌کردند و در حال حاضر هم پول هنگفتی از ما می‌گیرند و در عین حال علیه ما شکایت کرده‌اند.

وی با اشاره به شکایت این لیدرها مبنی بر عدم پرداخت بیمه از سوی باشگاه گفت: در هر صورت ما تابع نظر بیمه هستیم و هر مبلغی را بیمه حکم دهد به این افراد پرداخت می‌کنیم.

ابراهیمی در پایان ابراز داشت: این افراد از من باج می‌خواهند، اما مگر هر فردی که از من باج خواست، باید به وی داد و بعد هم برود روی سکو علیه ما شعار بدهد، مگر چنین چیزی امکان دارد، یک مرتبه برای همیشه باید جلوی چنین کارهایی گرفته شود و ای کاش تمام مدیران عامل تیم‌ها این کار را انجام می‌دادند.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول