اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از حاشیه بازی کاسپین و مقاومت

از حضور کاپلو در ورزشگاه تا نداشتن پیراهن دوم ‌

خبرگزاری فارس: هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز در قزوین پیگیری شد که تیم کاسپین میزبان تیم مقاومت تهران بود.

از حضور کاپلو در ورزشگاه تا نداشتن پیراهن دوم ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این دیدار با حاشیه‌های جالبی همراه بود که در صدر مهم‌ترین حاشیه‌های این دیدار می‌توان به تشابه سرمربی تیم کاسپین با کاپلو مربی ایتالیایی نام برد.

* در این دیدار تماشاگران قزوینی در اکثر دقایق بازی از مجید رضایی یاد می‌کردند و با صدای بلند و یک‌دست شعار رضایی کاپلو را در ورزشگاه سر می‌دادند و این شعارها پس از زدن گل برتری بازیکنان کاسپین و برتری این تیم مقابل مقاومت بیشتر شد.

* در این دیدار نسبت به دیدارهای قبلی تماشاگران و فوتبال‌دوستان قزوینی بیشتری برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه آمدند که البته نتایج و پیروزی‌های اخیر تیم کاسپین هم در این راه بی‌تأثیر نبود.

* بازیکنان تیم کاسپین در ابتدای ورود به این بازی به شدت از سوی تماشاگران قزوینی تشویق شدند و این در حالی بود که در دقایقی از این بازی تماشاگران به محض اینکه توپ زیر پای بازیکنان کاسپین می‌افتاد به شدت آنها را تشویق می‌کردند.

* در حالی که در نیمه نخست این دیدار بازیکنان تیم کاسپین با پیراهن سفید وارد بازی شده بودند، اما در نیمه دوم به یک‌باره رنگ پیراهن این تیم عوض شد و بازیکنان این تیم با پیراهن آبی وارد میدان مسابقه شودند.

* البته تغییر پیراهن بازیکنان تیم کاسپین از سوی ناظر مسابقه به این دلیل عنوان شد که ظاهرا یکی از بازیکنان تیم کاسپین پیراهنش پاره می‌شود و به علت اینکه پیراهن دوم ندارد به ناچار تیم در نیمه دوم با پیراهن‌های آبی به زمین مسابقه وارد می‌شود.

* فرشاد محمدیاری زننده گل کاسپین که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوی خود بسته بود پس از اینکه در دقایق پایانی این دیدار تعویض شد از سوی تماشاگران قزوینی مورد تشویق قرار گرفت.

* تماشاگران قزوینی پس از پایان این دیدار و پیروزی تیم کاسپین سر از پا نمی‌شناختند و به شدت کادر فنی و بازیکنان تیم کاسپین را که پس از پایان بازی به سمت رختکن می‌رفتند به شدت تشویق کردند.

انتهای پیام/77004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول