اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به برخی منتقدان

ورزشگاه تختی یاسوج خانه دوم خداداد افشاریان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قانونی نداریم که گفته باشد خداداد افشاریان به دلیل سابقه داوری فوتبال نباید در استادیوم‌های ورزشی حضور داشته باشد.

ورزشگاه تختی یاسوج خانه دوم خداداد افشاریان است

پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک موفقیت‌های اخیر تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال کشور و همچنین موفقیت‌های چشمگیر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: درصد بسیار بالایی از این موفقیت‌ها مربوط به همدلی و تعامل ارکان فوتبال در این استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مجموعه شورای شهر و شهرداری یاسوج و همچنین مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: به خاطر سرمایه‌گذاری این دو نهاد و دستگاه در فوتبال، همه مردم استان به‌ویژه ورزش‌دوستان و خصوصاً اهالی فوتبال قدردان این فعالیت شایسته هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از روند نامطلوبی که در فوتبال کشور در جریان است، گفت: متأسفانه هر مجموعه‌ای که اکنون در فوتبال به دلایل مختلف از جمله کم‌کاری و بی‌سلیقه‌گی دچار ضعف و شکست می‌شود با فرافکنی شکست خود را توجیه کرده و به نوعی آن را به گردن دیگران می‌اندازد.

وی گفت: در سطح کلان می‌بینیم که اگر تیم ملی به مشکل برمی‌خورد مسئولیت آن را به گردن یک شخص می‌اندازند و اگر تیمی باشگاهی به صخره سخت می‌خورد داور و زمین فوتبال و آسمان و زمین را مقصر معرفی می‌کنند بی‌آنکه کلامی دم از ضعف و ناتوانی خود بزنند.

موسوی با تعمیم این سخن به پاره‌ای از تیم‌های حاضر در برخی رده‌های لیگ فوتبال کشور از جمله لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در جام حذفی و در سال‌های گذشته که تیم شهرداری یاسوج موفق شده بود تیم‌های بزرگ فوتبال در لیگ برتر را حذف کند مربیان برخی تیم‌های حذف شده، شکست خود را متوجه رختکن و سکوهای تماشاگر و دوش حمام می‌کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون که تیم شهرداری در داخل و خارج خانه تیم‌های متمول و پولدار و البته با اسم و رسم را شکست می‌دهد به خداداد افشاریان می‌گویند که ایشان نباید برای دیدن بازی‌های تیم فوتبال شهرداری به ورزشگاه تختی یاسوج بیاید، مبادا که داوران به خاطر او به تیم شهرداری یاسوج ارفاق کنند.

موسوی با مضحک خواندن این ایده توسط برخی افراد که خود را صاحب‌نظر و مو سپید کرده در فوتبال می‌دانند، گفت: خداداد افشاریان جزیی از فوتبال این استان بوده و خانه دوم او ورزشگاه تختی یاسوج است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد خداداد افشاریان را مشاور خود در این هیئت معرفی کرد و گفت: او جزیی از هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است و حضور او در ورزشگاه تختی یاسوج در هنگام برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در هیچ قانونی منع نشده است.

موسوی افزود: این گونه که آقایان شکست خورده در زمین بازی می‌گویند، افشاریان به دلیل حضور در عرصه داوری فوتبال کشور از این پس حق ندارد در هیچ ورزشگاهی به عنوان فردی از این جامعه حضور پیدا کند که چنین تصمیمی تنها برای تیفوسی‌های جنجالی گرفته می‌شود نه برای یک داور بازنشسته بین‌المللی و خوشنام فوتبال که به عشق فوتبال نفس می‌کشد و زندگی می‌کند.

این مسئول گفت: به‌زودی از افشاریان در رده‌های بالای هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد و او نیز به مانند همه ارکان فوتبال این استان در همه میادین و عرصه‌های ورزشی حضور دائمی خواهد داشت.

انتهای‌پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول