اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 20 هفته از لیگ برتر فوتبال

خبرنگاران ورزشی در شیراز کارت ورود به ورزشگاه ندارند

خبرگزاری فارس: با گذشت 20 هفته از شروع لیگ برتر فوتبال خبرنگاران ورزشی در شیراز کارت ورود به ورزشگاه ندارند و با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

خبرنگاران ورزشی در شیراز کارت ورود به ورزشگاه ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رقابت‌های لیگ برتر دوازدهم از مرداد ماه امسال آغاز شده، اما با این وجود هنوز برای خبرنگاران و گزارش‌نویسان در شیراز کارتی برای ورود به ورزشگاه صادر نشده است. این در حالی است که برای خبرنگاران برخی استان‌ها مانند تهران و اصفهان کارت صادر شده است.

مدیر رسانه هیئت فوتبال فارس در مورد این مشکل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: طبق دستور سازمان لیگ در ابتدای مسابقات به تمام رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای معرفی خبرنگاران ورزشی به منظور پوشش بازی‌های لیگ اطلاع‌رسانی کردیم.

حمید عالیشوندی افزود: خبرنگاران رسانه‌های این استان مدارک و مستندات لازم را به هیئت فوتبال تحویل دادند و مدارک برای صدور کارت بازی‌ها به سازمان لیگ فرستاده شد.

وی تصریح کرد: با گذشت ماه‌ها از شروع لیگ برتر خبرنگاران به دلیل نداشتن کارت برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه هستند و سازمان لیک که متولی این کار است کوتاهی می‌کند.

مدیر رسانه هیئت فوتبال فارس اضافه کرد: در شان یک خبرنگار نیست که برای پوشش مسابقات لیگ برتر پشت در ورزشگاه بماند و با مشکل وارد ورزشگاه شود.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مجددی با سازمان لیگ داشته‌ایم و مدیر روابط عمومی این سازمان قول حل مشکل خبرنگاران را در شیراز داده است.

وی در پایان اذعان داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در امتیازبندی که برای عملکرد فدراسیون فوتبال در نظر می‌گیرد به این موارد 10 امتیاز می‌دهد و این شرایط به نفع فدراسیون نیست.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول