اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک مربی تیم سایپا:

چمن مصنوعی ورزشگاه رشت بازی را سخت کرده بود

خبرگزاری فارس: کمک مربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه قبلا در زمین چمن مصنوعی بازی نکرده بودیم، گفت: بازی مقابل داماش در چمن مصنوعی ورزشگاه رشت سخت بود.

چمن مصنوعی ورزشگاه رشت بازی را سخت کرده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی افتخاری پس از تساوی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و داماش و سایپا بازی با برنامه و سرعتی را ارائه کردند.

وی افزود: در نیمه نخست هدف ما کنترل بازی بود و از موقعیت خود حداکثر استفاده را کردیم و حتی می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم.

کمک مربی تیم سایپای البرز بازی مقابل تماشاگران پرشور داماش را سخت دانست و گفت: در نیمه دوم فشار زیادی را تحمل کردیم و چشم به ضد حملات داشتیم و همچنین بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه رشت نیز کار ما را سخت کرده بود.

وی اضافه کرد: قبلا در چمن مصنوعی بازی نکرده بودیم و تنها چند جلسه در تهران توانستیم در چمن مصنوعی برای این بازی تمرین کنیم.

افتخاری که خود از بازیکنان قدیمی فوتبال و ملی‌پوش رشت است درباره تجلیل از خود توسط تماشاگران، اذعان کرد: باید از تماشاگران و دست‌‌اندرکاران داماش تشکر کنم و با این حرکت آنها خاطرات خوب گذشته دوباره برایم تداعی شد.

وی درباره داوری بازی اذعان کرد: در بازی‌های گذشته اشتباهات داوری گریبانگیر سایپا شده بود و به همین دلیل امتیازهای ارزشمندی را از دست داده بودیم اما هرگز در این زمینه اظهار نظر نکردم.

کمک مربی سایپا افزود: در نیمه دوم این بازی در یک صحنه با اینکه بازیکن ما پا به توپ حرکت کرده بود و با دروازه‌بان داماش تک به تک شده بود در کمال تعجب داور آفساید اعلام کرد.

به گزارش فارس، مجتبی تقوی سرمربی سایپا به دلیل نامناسب بودن حالش در نشست خبری شرکت نکرد و به همین دلیل مدیر رسانه‌ای سایپا در ابتدای نشست مذکور از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول