اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حذفی مقابل استقلال

بازی کردن در ورزشگاه آزادی برای سپاهان بهتر است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل شرایط مناسب ورزشگاه آزادی بازی کردن مقابل استقلال در این ورزشگاه برای سپاهان مناسب‌تر است.

بازی کردن در ورزشگاه آزادی برای سپاهان بهتر است

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از دو شکستی که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم کسب کردیم و حقمان نبود خوشبختانه به سه امتیاز مورد نیازمان در بازی برابر ذوب‌آهن دست پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازی تیمش برابر سایپا اشاره و تصریح کرد: بازی بسیار سختی مقابل این تیم داریم و در صورتی‌که بتوانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم من فکر می‌کنم طی دو تا سه هفته آینده با توجه به بازی‌های آسانتری که در پیش داریم و همچنین دیدار‌های مشکل‌تر حریفانمان به صدر جدول برسیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان به قرعه کشی جام حذفی و میزبان شدن استقلال در بازی مقابل سپاهان اشاره کرد و افزود: سپاهان تیمی است که روی زمین خوب فوتبال بهتری را از خود نشان می‌دهد و ورزشگاه آزادی با توجه به کیفیت مطلوب زمین چمنش می‌تواند برای ما بهتر از ورزشگاه فولادشهر باشد اما باید بگویم برای تیمی که قصد دارد قهرمان شود تفاوتی نمی‌کند که در چه ورزشگاهی بازی کند.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ برتر فرصت اشتباه کردن نداریم افزود: کاری به نتایج سایر رقبایمان در صدر جدول نداریم چراکه اگر ما خودمان بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم به طور حتم به صدر جدول رقبت‌ها صعود می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول