اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان مازندران/ معاون جدید ورزش قهرمانی معرفی شد

خبرگزاری فارس: پس از اینکه در حکمی از سوی وزیر ورزش احمد سعادتمند به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انتخاب شد، در نخستین اقدام پس از روی کار آمدن، هاشم جشیدپناه به عنوان معاون ورزش قهرمانی و فنی این اداره کل معرفی شد.

آغاز تغییرات در اداره کل ورزش و جوانان مازندران/ معاون جدید ورزش قهرمانی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در نخستین ابلاغ جدید احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هاشم جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان آمل راهی ساری شد.

جمشیدپناه به جای محمدهادی خلردی به عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و فنی اداره کل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد.

پس از سمت جدید هاشم جمشیدپناه به عنوان معاون ورزش قهرمانی و فنی استان، محمود ناییج در حکمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل انتخاب شد.

در حال حاضر در اداره کل ورزش و جوانان استان شایعه شده با انتخاب مدیرکل جدید دیگر معاونان را هم خطر عزل تهدید می‌کند و افرادی جدید جایگزین معاونان سابق مدیرکل می‌شوند.

در هر ارگان و اداره‌ای این حق یک مدیرکل است که با انتخاب خود دست به تغییرات زده و افراد مورد نظر و همسو را برای پست‌های مختلف منصوب کند، به شرط آنکه افرادی که در پست‌های مختلف انتخاب و یا منصوب می‌شوند، از فرد عزل شده عملکرد مطلوب و کارایی بهتری داشته باشند و به نوعی اهل ورزش و کارنامه مدیریتی خوبی داشته تا در ادامه راه  برای رشد و توسعه ورزش مازندران که قطب ورزش ایران شناخته شد، موفق باشند.

حال باید همچنان منتظر باشیم و ببینیم که چه تغییراتی در پست‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان مازندران و ادارات ورزشی شهرستان‌ها از سوی احمد سعادتمند صورت می‌گیرد.  

انتهای پیام/86005/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول