اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی:

ورزش‌های واکس خورده غربی را به خورد جوانان ما داده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌های ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی گفت: ورزش‌های واکس خورده غربی را به خورد جوانان ما داده‌اند و این در حالی است که ورزش‌های سنتی ما غریب مانده است.

ورزش‌های واکس خورده غربی را به خورد جوانان ما داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مهدی اسدی در مراسم نخستین جشنواره حرکت و برکت که در شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز یک روز به یاد ماندنی برای ورزش ایران بود چرا که در این مراسم حضور زن پاک ایرانی با لباس سنتی و پخت نان محلی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: امروزه ورزش‌های واکس خورده غربی را به خورد جوانان ما داده‌اند در صورتی که ورزش‌های سنتی ما غریب مانده و همگان باید در معرفی این ورزش‌ها به جامعه کوشا باشند.

رئیس هیئت‌های ورزشی سنتی و بازی‌های بومی محلی ادامه داد: علاقه دارم این پیام به همه ایرانی‌ها رسانده شود که ورزش روستایی در کشور ما عقیم مانده و باید پرسید چرا رسانه‌های ما سنت‌ها و فرهنگ‌های غنی ما را به نمایش نمی‌گذارند.

وی اضافه کرد: باید پرسید چرا از صفر تا 100 ورزشی مانند فوتبال پخش می‌شود اما بازی‌های بومی و محلی ما که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی دارد هیچ گاه پخش نمی‌شود.

اسدی در پایان گفت: از تمام عزیزانی که ما را در اجرای این مراسم یاری کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول