اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جونان قزوین:

اداره ورزش و جوانان از پس هزینه‌های ورزشگاه 15 هزار نفری بر نمی‌آید

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل ورزش و جونان قزوین گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین ماهیانه 40 میلیون تومان هزینه دارد و اداره ورزش و جوانان قزوین از پس هزینه‌های ورزشگاه 15 هزار نفری بر نمی‌آید.

اداره ورزش و جوانان از پس هزینه‌های ورزشگاه 15 هزار نفری بر نمی‌آید

مجید احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: اجرای طرح استعداد‌یابی ورزشی در قزوین از جمله طرح‌های موفقی است که اداره‌کل ورزش و جوانان با جدیت پیگیر اجرای آن بوده به طوری که پیش‌بینی می‌شود این استان به عنوان پایلوت اجرای این طرح قرار گیرد.

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: هم‌اکنون استعداد‌ها و نیرو‌های ورزشی با انگیزه‌ای در سطح روستاها و مناطق محروم این استان وجود دارند که امیدواریم با اجرای این طرح زمینه برای بروز خلاقیت‌های آنها فراهم شود.

وی با اشاره به توسعه فعالیت‌های عمرانی ورزشی تصریح کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری شهر قزوین که در ماه‌های اخیر به بهره‌برداری رسید هم‌اکنون تحویل این اداره‌کل شده است که البته داشتن هزینه‌های بالای ماهیانه 30 تا 40 میلیون تومانی برای نگهداری مسائلی را در این بخش به وجود آورده است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: این ورزشگاه 15 هزار نفری دارای ویژگی‌ها و مجموعه‌های دیگری نیز می‌باشد که امیدواریم زمینه رشد ورزش استان را فراهم کند.

احمدپور با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین دارای 2 استخر برای آموزش ورزش شنا است، تصریح کرد: یکی از این دو استخر تا سال گذشته در اختیار بخش خصوصی بود که امسال به این اداره‌کل واگذار شد و همچنین برای بهره‌برداری از استخر بانوان نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز فصل سرما قرار گرفته‌ایم توسعه ایستگاه‌های ورزش همگانی برای توسعه سلامتی عموم در اولویت این اداره‌کل قرار گرفته است.

معاون تربیت‌بدنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه عملکرد‌ هیئت‌های ورزشی در این استان به طور مستمر بررسی و کارشناسی می‌شود، عنوان کرد: افتخارات کسب شده توسط این استان در حوزه ورزش بانوان بسیار درخشان و کم‌نظیر بوده است.

احمد‌پور خاطرنشان کرد: توسعه ورزش در جنبه‌های مختلف با برنامه‌سازی و اجرای دقیق قوانین و دستورات فراهم می‌شود.

انتهای پیام/77005/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول