اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان نصیرشهر در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان نصیرشهر در دستور کار قرار گرفت.

راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان نصیرشهر در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم،  بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد ورزش این شهرستان اظهار داشت: شهرستان رباط کریم دارای استعدادهای ورزشی بی‌شماری است که نباید این پتانسیل‌ها در بخش ورزش نادیده گرفته شود.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهمی که باید انجام شود راه‌اندازی اداره ورزش در نصیر شهر این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی این اداره می‌تواند نقش اساسی را در ساماندهی ورزشکاران در این شهر داشته باشد افزود: ساماندهی ورزشکاران در رشته‌های مختلف و شناسایی استعدادهای ورزشی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های راه‌اندازی اداره ورزش در نصیرشهر است.

سلیمان‌پور تأکید کرد: برای اینکه بتوانیم جامعه و به‌ویژه جوانان را به سمت سلامت سوق دهیم باید فرهنگ ورزش را در بین مردم نهادینه کنیم.

وی افزود: توجه داشتن به ورزش از مباحث مهم زیرساختی در مسائل پیش رو برای جوانان است که باید به آن اهتمام خاصی داشت.

این مسئول ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به گسترش فضاهای ورزشی و امور جوانان داشته است و آمارهای موجود نشان‌دهنده روند رو به رشد فضاهای ورزشی در کشور در طول دولت‌های نهم و دهم است.

سلیمان‌پور افزود: برای اینکه بتوانیم استعدادهای ورزشی در شهرستان رباط کریم را پرروش دهیم پیگیری‌های متعددی را در این زمینه انجام داده‌ایم و امروز موفق شده‌ایم که وضعیت ورزش در شهرستان را به سطح مطلوبی برسانیم.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که ورزش نیز در سطح مناطق مختلف این شهرستان به استانداردهای لازم برسد و همه قشرهای مختلف مردم در نقاط مختلف از این خدمات بهره ببرند.

وی توسعه و ترویج فرهنگ ورزش را در بین مردم و به ویژه جوانان مهم خواند و گفت: نقش ورزش در توسعه سلامت جامعه و مردم نقش تأثیرگذاری است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

سلیمان‌پور دور شدن از آسیب‌های اجتماعی را از دیگر مزایای ترویج فرهنگ ورزش دانست و گفت: مردم با انجام ورزش می‌توانند سلامت خود را دو برابر کنند.

به گفته وی با توجه به تمهیدات اندیشیده شده اداره ورزش نصیرشهر طی چند روز آینده راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول