اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

تجلیل از 70 قاری و حافظ قرآن در تجمع بزرگ قرآنی در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ قرآنی در دهه فجر در این شهرستان گفت: در این تجمع بزرگ از 70 قاری و حافظ قرآن تجلیل می‌شود.

تجلیل از 70 قاری و حافظ قرآن در تجمع بزرگ قرآنی در گچساران

حجت‌السلام سید عبدالرحیم ملکوتی‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، یادمان تغییر و تحولی بزرگ در تاریخ معاصر و ایران دوران طاغوت بوده که گرامیداشت آن باید باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

وی با تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی گچساران در ایام دهه فجر افزود: کمیته قرآن ستاد دهه فجر گچساران با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای انجام برنامه‌های ویژه دهه فجر جلسات متعددی با اعضای این کمیته برگزار کرده است.

ملکوتی‌اصل ابراز داشت: تجمع بزرگ قرآنی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر گچساران بوده که در 15 بهمن که با عنوان «انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی» نامگذاری شده است، در محل حسینه بهبهانی‌های مقیم گچساران برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: در این تجمع بزرگ قرآنی جمعی از قاریان و حافظان قرآن به همراه خانواده‌های خود حضور خواهند داشت.

ملکوتی‌اصل قرائت قرآن توسط قاریان و حافظان برجسته را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تجمع بزرگ قرآنی عنوان کرد و گفت: در این همایش از 70 نفر از حافظان و قاریان قرآن با اهدای هدایا و جوایزی تجلیل می‌شود.

وی برپایی غرفه قرآن با عنوان «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» را از دیگر اقدامات کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی گچساران با همکاری مؤسسه‌های قرآنی این شهرستان در این روز عنوان کرد.

تجهیز 40 خانه قرآن در گچساران

ملکوتی‌اصل از اعزام مبلغانی از قم به روستاهای گچساران خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر تعداد پنج نفر از مبلغان و روحانیون حوزه علمیه قم به روستاهای فاقد روحانی اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به فعالیت خانه‌های قرانی در گچساران گفت: افزون بر 40 خانه قرآن زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی این گچساران در این شهرستان فعالیت می‌کند که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی کتاب قرآنی، رحل قرآن و وایت برد به این خانه‌های قرآنی اهدا می‌شود.

ملکوتی‌اصل با تأکید بر لزوم همکاری و اطلاع‌رسانی دیگر ادارات از جمله آموزش و پرورش و اداره‌های فرهنگی تصریح کرد: لازم است در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن تجمع بزرگ قرآنی، تبلیغات وسیع و گسترده‌ای از طرف اداراتی مانند آموزش و پرورش و مؤسسه‌های قرآنی در سطح گچساران صورت گیرد.

انتهای پیام/82001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول