اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات امیرکبیر

تفسیر عقلی کاربردی قرآن کریم منتشر شد

خبرگزاری فارس: مجموعه شش جلدی تفسیر روز (تفسیر عقلی کاربردی قرآن کریم با توجه به مسائل روز) توسط انتشارات امیرکبیر در هشتمین نمایشگاه کتاب قم عرضه شده است.

تفسیر عقلی کاربردی قرآن کریم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری هشتمین نمایشگاه کتاب قم، انتشارات امیرکبیر همچون سال‌های گذشته حضوری پر رنگ در نمایشگاه کتاب استان قم داشته و با بیش از 330 عنوان کتاب از جدیدترین آثار منتشر شده، پذیرای علاقه‌مندان به یار مهربان است.

در غرفه این ناشر می‌توان کتاب‌هایی با موضوعات مختلف تاریخی، فرهنگی و هنری را یافت. تاریخ اسلام، تاریخ ایران پیش و پس از ورود مسلمانان، یهودیان و جهان و پول و نیز کتاب‌هایی در ارتباط با هنر اسلامی به چشم می‌خورد.

از مهم‌ترین کتاب‌های عرضه شده توسط انتشارات امیرکبیر «تفسیر روز» است. این کتاب شامل تفسیر عقلی – کاربردی قرآن کریم با توجه به مسائل روز است و می‌تواند منبعی مهم برای دانشجویان، طلاب و پژوهشگران حوزه علوم قرآنی باشد.

علاقه‌مندان به کتاب‌های ادبی و رمان نیز می‌توانند با مراجعه به غرفه انتشارات امیرکبیر تعداد زیادی از آثار مشهور ایرانی و خارجی را در این حوزه مشاهده و نسبت به خریداری آن‌ها با تخفیف 20 درصدی اقدام کنند.

انتهای پیام/2258/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول