اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست معاونان اجتماعی‌شهرداری کلانشهرها

امضای سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدیریت شهری بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌های ایران گفت: در بیست و ششمین نشست معاونان اجتماعی‌شهرداری کلانشهرها، امضای سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

امضای سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدیریت شهری بررسی می‌شود

عادل مزاری امروز در حاشیه افتتاحیه نشست معاونان فرهنگی کلانشهرها در تالار امام رضا دانشگاه سیستان و بلوچستان به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این نشست در راستای تعامل، همفکری و یکپارچگی بیشتر شهرداری‌های کلانشهرها  و مراکز استان‌های کشور در حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی با حضور معاونان فرهنگی و مدیرعاملان سازمان‌های فرهنگی ورزشی مراکز استانها در حال برگزاری است.

وی افزود: از موضوعات این نشست می‌توان به امضای سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در مدیریت شهری، سند توسعه مطالعه و کتابخوانی، ارائه برنامه عملیاتی سند توسعه مشارکت جوانان در اداره کلانشهرها و پیش نویس سند سبک زندگی اشاره کرد.

رئیس دبیرخانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها و مراکز استان‌های ایران ادامه داد: همچنین در این نشست، دومین دوره جشنواره محصولات فرهنگ شهروندی کلانشهرها و طرح تحول در حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی مورد بحث و بررسی معاونین فرهنگی و اجتماعی قرار خواهد گرفت.

افتتاحیه بیست و ششمین نشست معاونان اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهرها و مراکز استان‌ها در تالار امام رضا دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار و ادامه برنامه‌های این همایش دو روزه در هتل استقلال زاهدان با حضور ایازی معاون اجتماعی و امور فرهنگی کلان‌شهرهای تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/75004/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول