اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خبر داد

راه‌اندازی مرکز تخصصی قرآن کریم در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از راه‌اندازی مرکز تخصصی قرآن کریم در آبپخش خبر داد.

راه‌اندازی مرکز تخصصی قرآن کریم در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و هنری از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان آبپخش به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان و توانمندسازی هنرمندان و هنرجویان در دستور کار این اداره قرار دارد.

دهقانی از برگزاری دوره‌های تخصصی تئاتر در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش تئاتر از فعالیت‌های مهمی است که در سال جاری در دستور کار انجمن هنرهای نمایشی آبپخش قرار گرفته و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از آن حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح علمی هنرمندان و یافتن استعدادهای جدید تئاتر در رده‌های مختلف سنی برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: پیشرفت فرهنگ و هنر منطقه و فعالیت‌های فرهنگی و بالابردن سطح فرهنگی آبپخش در عرصه‌های مختلف هنری از اهدافی است که در برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌کنیم.

دهقانی از راه‌اندازی مرکز تخصصی قرآن کریم در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: به زودی مرکز تخصصی قرآن کریم در آبپخش در رشته‌های حفظ، قرائت و روخوانی در رده‌های مختلف سنی فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های هنری این شهر باید مورد توجه و عنایت مسئولان قرار گیرد و همه باید در این راستا همکاری کنند.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول