اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم عنوان کرد

افزایش ضریب امنیت در بم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: ضریب امنیت شهرستان بم با اقدامات مطلوب انجام شده در این زمینه افزایش یافته است.

افزایش ضریب امنیت در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ظهر امروز در در جمع نمازگزاران با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان اقدامات مخرب زیادی انجام داده‌اند که آمریکا در رأس آنها قرار دارد.

وی افزود: هوشیاری، بصیرت، وحدت و همدلی مسلمان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان است.

دانشی بیان کرد: دشمنان اسلام در سوریه و سایر کشورها با ایجاد تفرقه و نفاق آشوب‌های متعددی به پا کرده‌اند که ضرر آن متوجه مردم بی‌گناه است

وی با تشکر از فرماندار بم برای پیگیری واگذاری مسکن مهر به شهروندان بمی بیان کرد: در چند روز گذشته شاهد حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بم بودیم و امیدوارم با پیگیری مسئولان شهرستان شاهد واگذاری واحدهای مسکن مهر باشیم.

دانشی ابراز داشت: با اقدامات خوبی که در بحث امنیت انجام شده و در حال انجام است، ضریب امنیت شهرستان بم افزایش یافته که جای تشکر و قدردانی از نیروهای نظامی، انتظامی و شورای تامین شهرستان را دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم، تکریم امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است و باید مراسم دهه مبارک فجر با شکوه و عظمت ویژه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام/2446/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول