اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت:

نقش دانشگاه در برقراری امنیت جامعه مهم است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با بیان اینکه امنیت موجب رشد و شکوفایی در جامعه می‌شود، گفت: نقش دانشگاه و دانشجو در برقراری امنیت جامعه مهم است.

نقش دانشگاه در برقراری امنیت جامعه مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مجتبی ملکی‌چوبری عصر امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این شهر با بیان اینکه امنیت موجب برقراری آرامش، آسایش، رشد، پویایی و خودکفایی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای نیروی انتظامی است که با فداکاری و جانفشانی خود موجب آسایش و برقراری نظم در جامعه شدند.

وی با اشاره به اینکه اقشار اجتماعی در برقراری امنیت نقش دارند، گفت: اقشار مختلف جامعه برای ایفای سهم خود در امنیت باید از آگاهی و توانمندی برخوردار شوند و نقش و جایگاه دانشگاه و دانشجو در این زمینه بسیار مهم و حیاتی است.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است، تصریح کرد: بخش قابل توجه آن مرهون وجود امنیت و نظم در جامعه است که موجب شده تا بدون دغدغه امنیت و آسایش، نخبگان و دانشمندان جامعه به مسایل علمی و اختراعات خود بپردازند.

وی افزود: باید قدر نعمت امنیت را دانست و برای حفظ و افزایش آن تلاش کرد.

ملکی‌چوبری با بیان اینکه توجه به مسایل فرهنگی و عفاف و حجاب مورد تاکید در دانشگاه آزاد اسلامی است، از برگزاری برنامه‌های مشترک با نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلفی اجتماعی و فرهنگی استقبال کرد.

فرمانده نیروی انتظامی فومن نیز در جلسه مذکور اهتمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی را ستودنی خواند و برای همکاری همه جانبه این فرماندهی در برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی مشترک با حضور اساتید نیروی انتظامی برای آگاه‌سازی قشر پویا و جوان دانشجو در زمینه‌های آشنایی دانشجویان با آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات، مصرف مواد مخدر، جرایم اینترنتی و فضای مجازی و ... اعلام آمادگی کرد.

بابک علیزاده افزود: بدون تردید نقش دانشگاه در ایجاد و برقراری امنیت، نهادینه‌سازی قانون‌گرایی، ضابطه‌مندی و مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم، حساس و اساسی است.

وی انسجام و تعامل بین پلیس و دانشگاه، چشم‌اندازی روشن و افقی درخشان از امنیت مطلوب و پایدار در جامعه را نوید می‌دهد.

این مسئول تحکیم ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پرورشی و ارتقای سطح کیفی و کمی این ارتباط را از برنامه‌های اصلی پلیس دانست.

وی پیشرفت را وابسته به برقراری امنیت خواند و تصریح کرد: امروز به برکت ایثارگری نیروهای انتظامی و نظامی شاهد امن‌ترین کشور در منطقه هستیم.

علیزاده خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری دلیر مردان و ملت قهرمان ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/84002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول