اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان:

ارتقای ناوگان باربری موجب امنیت حمل و نقل کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: ارتقای کیفیت شرایط کاری رانندگان ناوگان عمومی باربری بر امنیت حمل و نقل کشور تأثیر مستقیم دارد.

ارتقای ناوگان باربری موجب امنیت حمل و نقل کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد در جمع تعدادی از رانندگان و مسئولان صنف ناوگان عمومی باربری برون شهری استان با قدردانی از تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل بار، ناوگان عمومی باربری جاده‌ای را شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور عنوان کرد.

وی اظهار کرد: جابه‌جایی سریع و ایمن محموله‌های تجاری به اقصی نقاط کشور پهناور ایران اسلامی و ترانزیت آنها به دیگر کشورهای دنیا، صرفاً با تلاش شبانه‌روزی و از خود گذشتگی رانندگان حرفه‌ای بخش حمل بار میسر می‌شود بنابراین باید اهتمام بیشتری برای ارتقای کیفیت شرایط کاری این رانندگان انجام شود.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: هر چه شرایط، محیط و ابزار کار رانندگان فعال در بخش حمل و نقل بار، ارتقا یابد، قطعاً ایمنی این بخش افزایش یافته و با توجه به ویژگی خاص خودروهای باربری به واسطه قدرت و حجم بزرگشان، افزایش ایمنی در این ناوگان مستقیماً در ارتقای ایمنی ترافیک جاده‌ای کشور نقش دارد.

به گفته وی، ارتقای ایمنی ترافیک جاده‌ای کشور می‌تواند مشکلات ترافیکی را در کنار مشکلات زیست ‌محیطی برطرف کند بنابراین مسئولان این بخش همواره در تلاش هستند تا هر روز بر کیفیت خدمات ناوگان باربری برون شهری بیفزایند.

جمشاد در ادامه به سئوالات رانندگان و مسئولان صنف ناوگان عمومی باربری پاسخ داده و ابهامات آنها در چارچوب قوانین و مقررات را برطرف کرد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول