اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

توجه رسانه‎ها به موضوعات حقیقی احساس امنیت را افزایش می‎دهد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت: پرداخت رسانه‌ها به موضوع‌های حقیقی موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه و تقویت آن بین مردم است.

توجه رسانه‎ها به موضوعات حقیقی احساس امنیت را افزایش می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سیدکاظم موسوی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان بر تعامل متقابل پلیس با مردم و مردم با پلیس تأکید کرد با اشاره به اینکه پلیس از جامعه و برای جامعه است، گفت: حفظ حقوق مردم و حاکمیت دو وظیفه مهم پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس از جامعه و خدمت آن خدمت با اقشار جامعه است تصریح کرد: حفظ حقوق مردم از وظایف اصلی پلیس است.

موسوی با بیان احقاق هر حقی، تکلیفی را به همراه دارد تصریح کرد: امنیت و آرامش حق مردم است اما مردم نیز در برقراری امنیت و آرامش تکالیفی بر عهده دارند که همان احترام به قانون و عمل به توصیه‎های انتظامی و اجتماعی است.

وی تعامل با رسانه‎ها و تولید فیلم‎ها و سریال‎های آموزشی را در تحقق اهداف مورد نظر بسیار مؤثر دانست و بیان داشت: تعامل با رسانه‎ها خصوصا رسانه ملی موجب انتقال مناسب مفاهیم و تصویر مطلوب از پلیس به جامعه می‎شود.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان همچنین پرداخت رسانه‎ها به موضوع‎های حقیقی و مبتلا به مردم را موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه و تقویت آن بین مردم دانست و یادآور شد: رسانه‎ها کمک کار نیروی انتظامی در ارتقای احساس امنیت و باورپذیر کردن اقدام‎های مأموران برای ایجاد امنیت در جامعه هستند.

وی توجه به مطالبات و نیازهای مردم را موجب اعتماد آنان به نیروی انتظامی دانست و افزود: اگر اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود قطعا در راستای مأموریت‎های محوله نیز موفق‎تر عمل خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان در پایان اطلاع‎رسانی و عملیات‎روانی را از اجزاء لاینفک مأموریت این نیرو عنوان کرد و ابراز داشت: هر قدر در این حوزه بیشتر کار شود قطعا احساس نیز در جامعه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/2307/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول