اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان:

برای ارتقای احساس امنیت همه باید تلاش کنیم

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با تأکید بر برنامه‎ریزی هدفمند در مأموریت‎ها و فعالیت‌های روزمره گفت: برای ارتقای احساس امنیت، همه باید تلاش کنند تا امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

برای ارتقای احساس امنیت همه باید تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان،  سیدکاظم موسوی در جمع کارکنان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی بر لزوم برنامه‌ریزی هدفمند در فعالیت‎های روزمره تأکید کرد و اظهار داشت: سرعت، ‌دقت و صحت سه اصل اساسی موفقیت در مأموریت‌ها است.

وی با بیان اینکه نخستین گام در برنامه‎ریزی شناخت نیازهای موجود است، بیان داشت: بر مبنای شناخت نیازهای موجود، برآورد کرده و اقدامات و فعالیت‎های خود را در راستای رفع آن جهت‎گیری می‎کنیم.

موسوی با بیان اینکه در شناسایی نیازها، باید اولویت‎ها را در نظر گرفته و نسبت به اجرای دقیق آن اقدام کنیم، تصریح کرد: جمع‎آوری و جمع‎بندی، انعکاس و پیگیری و حصول اطمینان از نتیجه مورد نظر از اصولی است که باید در امورات و فعالیت‎های روزانه در رسیدن به اهداف مطلوب و نهایی در نظر گرفته شود.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان ارتقای احساس امنیت را از مهم‌ترین وظایف معاونت اجتماعی برشمرد و بیان داشت: برای ارتقاء احساس امنیت، باید امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه ارتقاء امنیت در جامعه با مشارکت مردم محقق می‎شود، عنوان کرد: مردم با به کارگیری روش‎های پیشگیرانه نقش بسیار مهمی در ارتقای امنیت جامعه دادند.

موسوی توجه به نقش مشارکت مردم در تأمین امنیت را از دیگر وظایف مهم معاونت اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: رویکرد جامعه محوری پلیس منجر به تشکیل معاونت اجتماعی و در نتیجه تعامل و همکاری این معاونت با جامعه منجر به تولید امنیت پایدار شده است.

وی توجه به سه اصل سرعت، دقت و صحت را از اصول مهم و غیرقابل انکار در مأموریت‎های نیروی انتظامی دانست و اذعان داشت: توجه به این سه اصل موجب بهبود عملکرد رده‎ها در مأموریت‎های محوله می‎شود.

انتهای پیام/2307/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول