اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و امنیت غذایی در اصفهان

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و امنیت غذایی با حضور جمعی از مسئولان استان و کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و امنیت غذایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروزه تغییر اقلیم یکی از مهم‌ترین مسائل موجود در کشور و در دنیا به شمار می‌رود و مسئولان باید بیش از گذشته به این موضوع توجه کنند.

براساس بررسی‌های صورت گرفته تغییر اقلیم دارای اثرات مختلف در دنیا بوده است و افزایش درجه حرارت در بسیاری از نقاط صورت گرفته و تغییر الگوی بارش در بسیاری از مناطق دنیا مشاهده شده است.

پیش از ظهر امروز نخستین همایش ملی تغییر اقلیم و امنیت غذایی با حضور جمعی از مسئولان استان و کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

اطلاع‌رسانی،فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه امنیت غذایی، بررسی عوامل مؤثر در تغییر اقلیم بر امنیت غذایی، بررسی راهکار‌های علمی و پژوهشی اثرات تغییر اقلیم بر امنیت غذایی و  بررسی راهکارهای اجرایی کاهش اثرات تغییر اقلیم بر امنیت غذایی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

در حال حاضر کمیته علمی همایش برای ادامه فعالیت در ارتباط با موضوع همایش، پیشنهاد کرده است که کمیته‌ای با عنوان  تغییر اقلیم و امنیت غذایی به صورت دائمی در کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی اصفهان راه‌اندازی شود و همچنین تاسیس انجمن تغییر اقلیم و امنیت غذایی در سطح پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول