اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

وحدت مسلمانان دشمنان را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم وحدت مسلمانان گفت: وحدت مسلمانان دشمنان را ناکام می‌کند.

وحدت مسلمانان دشمنان را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان با گرامیداشت فرا رسیدن 17 ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت ادامه داد: باید مسلمانان جهان با وحدت و همدلی در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند که وحدت بین مسلمانان را از بین برده و بین آن‌ها تفرقه ایجاد کنند، ادامه داد: هوشیاری مسلمانان دشمنان اسلام را در رسیدن به اهداف خود ناامید خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در جهان تصریح کرد: هوشیاری و آگاهی شیعه و سنی می‌تواند دشمنان را مایوس و آن‌ها را در رسیدن به اهداف ناخوشایندشان مایوس کند.

وی با اشاره به سالروز ورود امام راحل به کشورمان ادامه داد: امام راحل وقتی در نوفل لوشاتو بود انقلاب را هدایت و رهبری می‌کردند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز الگوی همه انقلاب‌های جهان است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام و انقلاب ادامه داد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در تلاش بودن تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه وحدت و همدلی ملت ایران هرگز اجازه نداده است، تا دشمنان به اهداف شوم خود برسند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه وحدت به راه پر صلابت خود ادامه خواهد داد و دشمنان هرگز نمی‌توانند به انقلاب ضربه بزنند.

انتهای پیام/2308/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول