اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جذب و اعزام بعثه مقام معظم رهبری خوزستان:

حج بهترین موقعیت برای تعالی روح است

خبرگزاری فارس: مسئول جذب و اعزام بعثه مقام معظم رهبری خوزستان گفت: حج بهترین موقعیت برای تعالی روح و ارتقای سطح معنویت است و به این اتفاق بزرگ باید توجه بیشتری شود.

حج بهترین موقعیت برای تعالی روح است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام محمد حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ عمره‌گذاران سال 1391 اظهار داشت: حج بهترین موقعیت برای تعالی روحی است و این اتفاق بزرگ را در زندگی باید گرامی داشت و برای استفاده هرچه بیشتر از این رویداد تلاش کرد.

وی در ادامه افزود: خداوند رحمت  خود را بی‌حساب شامل حال بندگان می‌کند که یکی از بهترین نعمت‌ها سفرهای معنوی عمره در جهت تعالی روحی انسان است.

وی عمره را یکی از سفرهای بافضیلت دانست و خاطر نشان کرد: در روایات مختلف بیان شده که هر عمره‌گزار بعد از انجام حج شخصی پاک و مورد عفو و رحمت خداوند قرار گرفته که این از جمله ویژگی‌ها حج مشخص می‌شود.

حسن‌زاده گفت: از ابتدای امسال برنامه‌هایی با عنوان همایش‌های متمرکز حجاج عمره مفرده در سطح استان برگزار شده که ماهیت این همایش‌ها آشنایی عملی حجاج با مناسک است.

وی تاثیرات این همایش‌ها را در راستای استفاده معنوی هرچه بیشتر زائرین در هنگام اعمال حج و اجرای صحیح مناسک موثر دانسته و افزود: زائرین استقبال خوبی از چنین همایش‌هایی کرده‌اند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مصمم هستیم که در طول سال بیش از یکبار این همایش‌ها را در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار کنیم.

مسئول جذب و اعزام بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان، دزفول را یکی از نمونه‌ترین شهرها در سازماندهی و اجرای خدمات زیارتی دانست و گفت: حضور مدیران کاروان با تجربه، متعهد و دلسوز در این شهرستان بر کیفیت برگزاری این مراسم معنوی افزوده است.

نخستین کاروان حج عمره مفرده امسال از 10 بهمن ماه جاری از اهواز عازم سرزمین وحی خواهند شد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول