اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفرهای رئیس‌جمهور ادامه دارد

تغییر شیوه سفرهای استانی دولت/مردم 32 میلیون نامه به رئیس‌جمهور نوشتند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با ارائه آمار 32 میلیون نامه مردمی به احمدی‌نژاد گفت: شیوه سفرهای استانی رئیس جمهور متفاوت می‏‌شود.

تغییر شیوه سفرهای استانی دولت/مردم 32 میلیون نامه به رئیس‌جمهور نوشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی غرقی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان اظهار داشت: اشتغال، وام، مسکن، درمان و دارو، مساعدت مالی، ابراز احساسات و انتقادات بیشترین موضوعات مطرح شده در نامه‏‌های مردم به رئیس جمهور است.

وی با اشاره به اینکه 32 میلیون نامه در طول سه دور سفر رئیس جمهور به استان‏‌های مختلف کشور دریافت شده است، خاطرنشان کرد: نوع رسیدگی به نامه‏‌ها در استان‏های مختلف نیز متفاوت است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه رسیدگی به 70 درصد از نامه‏‌ها توسط استان‏ها قابل قبول است، تصریح کرد: استان زنجان تا به حال به این درصد در رسیدگی به نامه‏‌های مردمی دست یافته است.

*برخی از نامه‏‌ها بر اساس امکانات قابل رسیدگی نیست

وی تاکید کرد: با بررسی‎های صورت گرفته 30 درصد از نامه‏‌های دریافتی در سطح کشور به دلیل متناسب نبودن امکانات و یا درخواست‏‌هایی که قابل انجام نیست، صورت نگرفته است.

غرقی با اشاره به اینکه گام‏‌های مهمی به منظور ایجاد ارتباط با مردم و رسیدگی به خواسته‏‌ها و مشکلات آنها برداشته شده است، ادامه داد: مردم از طریق سامانه سامد خدمات را پیگیری کرده و نتیجه می‏‌گیرند.

*زنجان جزو استان‏‌های نخستین در راه‏‌اندازی سامد است

وی با تاکید بر اینکه استان‏ زنجان جزو استان‏‌های نخستین در راه‏‌اندازی سامانه سامد در کشور به شمار می‏‌رود، یادآور شد: این استان سامانه سامد را جذب و فعال کرده است.

*استان زنجان در دیدار مردمی با استاندار برتر است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: استان زنجان در پاسخگویی به درخواست‏‌های مردم و دیدار مردمی با استاندار جزو سه استان برتر کشور است.

انتهای پیام/73006/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول