اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم محمودآباد و نور مطرح کرد:

افزایش وحدت بین قوا با حضور رئیس‌جمهور در مجلس/ مجلس به دیدار دولت می‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس با اشاره به اینکه حضور ارزشمند رئیس‌جمهور در مجلس برای ایجاد تعامل و وحدت بیشتر بود، گفت: مجلس نیز سه‌شنبه جاری میهمان دولت است.

افزایش وحدت بین قوا با حضور رئیس‌جمهور در مجلس/ مجلس به دیدار دولت می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالوحید فیاضی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد با گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر بیان داشت: خباثت امروز دشمن ریشه در گذشته دارد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور ما از بسیاری از معابر خطرناک گذر کرده که در این راه شهدا و جانبازان زیادی را داده‌ایم.

وی با اشاره به ریشه تاریخی تحریم تصریح کرد: اگر نگاهی به قیام امام حسین در صحرای کربلا داشته باشیم، می‌بینیم که در شب تاسوعا نیز دشمن آب را بر اهل بیت پیامبر تحریم کرد اما مقاومت حسین بن علی(ع) تحریم را شکست و آن را تبدیل به آبرویی برای اسلام کرد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی فرمان ولی‌امر مسلمین را خط مشی همگان دانست و گفت: نسخه اقتصاد مقاومتی و تغییر سبک زندگی داروی شفابخش برای عبور از بحران‌ها است و باید در این راه استقامت کنیم که البته استقامت در گرو وحدت و همدلی است.

فیاضی افزود: باید بر نفس خود غلبه کنیم و با عشق به خدمتگزاری برای مردم وحدت را مستحکم‌تر کنیم چرا که آستانه تحمل را افزایش می‌دهد و آنگاه در مقابل تمامی هجمه‌های دشمن سربلند می‌شویم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم با بیان اینکه امروز همه ما باید حول یک محور که همان ولی‌فقیه است حرکت کنیم، تصریح کرد: با یک کلام برای همیشه ثابت کنیم که زنده‌ایم و آن این است که تبعیت محض از ولایت‌فقیه تا زمان انقلاب آخرین فرستاده خدا را سرلوحه قرار دهیم.

وی شعار امروز را اطاعت از ولی‌امر مسلمین عنوان کرد و گفت: با این نگاه نباید به میز، صندلی و قدرت توجه داشته باشیم بلکه آنچه در فطرت پاک درون ماست را بروز دهیم.

فیاضی شهدا را بزرگترین راهنمای ما در اطاعت از رهبری دانست و گفت: اگر شب و روز تلاش کنیم اما در راه اطاعت از ولایت‌فقیه نباشد معجور نیست و همه کارهای ما باید برای رضای خدا و اطاعت امر مولا باشد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از مدیریت افرادی که آثار جنگ را با خود به همراه دارند، خاطر نشان کرد: به تکنوکرات‌ها در مدیریت اجرایی کشور اعتقادی نداریم بلکه خواستار مدیریت کسانی هستیم که بازمانده از کاروان شهدایند و در ولایت ذوب شده‌اند.

فیاضی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مجلس و ایجاد فضای صمیمی گفت‌وگو ابراز داشت‌: علیرغم همه شیطنت‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته بود، صحبت‌های بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد و رئیس‌جمهور خواستار کمک مجلس به دولت شد که در همین راستا سه‌شنبه، مجلسی‌ها میهمان دولت هستند تا همدلی بین دولت و مجلس بیش از پیش شود.

وی ادامه داد: دولتی که مورد تایید رهبری است باید مورد تایید همگان باشد و شما مدیران نیز به عنوان نمایندگان دولت در شهرها باید خواسته‌های قوه مجریه را دنبال کنید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پتانسیل بالای محمودآباد بیان داشت: باید در این شهرستان‌ها ظرفیت‌ها به کار درآید و برای مردمی که تا عمق جان پای ولایت و آرمانه‌ای امام و انقلاب هستند خدمتی شایسته صورت پذیرد.

فیاضی اتمام کناره‌گذرهای محمودآباد، ارتقای بهداشت و درمان، جذب توریست برای توانمندسازی اقتصاد و بسیاری از کارهای مهم در این شهرستان را دغدغه اصلی خود دانست و گفت: بنده به عنوان خادم مردم روز و شب نمی‌شناسم و مسئولان نیز باید همین رویکرد را داشته باشند که البته نیاز به حمایت نیز دارند و معتقدم که حداقل یک گام به جلو باید برداشته شود.

وی خواستار توجه جدی به حوزه‌های شیلات، کشاورزی، ساحل و دریا و همچنین صنعت با داشتن شهرک صنعتی مهم این شهرستان شد و افزود: باید بازنگری در شهرک صنعتی شود تا به جایگاه واقعی خود در بحث صنعت برسد.

فیاضی با انتقاد از نیروهای کاری موجود در مجتمع نفت محمودآباد اذعان داشت: نیروهای کاری مجتمع نفت از شهرهای دیگر تامین شده است در حالی که در محمودآباد مشکل بیکاری زیادی وجود دارد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی یکی از کارهایی که در آینده باید در این شهرستان انجام شود را تبدیل دانشکده نفت به دانشگاه عنوان کرد و گفت: در این باره اقداماتی صورت گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر محقق شود.

وی با بیان اینکه برخی‌ها عوامانه فکر می‌کنند که نماینده فرزند نور است و فرماندار نیز از نور آورده است، اذعان داشت: من خود را فرزند این شهر می‌دانم و ملاک برای ما خدمتگزاری است.

فیاضی در پایان با تقدیر از فرماندار پیشین محمودآباد برای فرماندار کنونی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/86013/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول