اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

مشاور رئیس جمهور از پروژه‌های جزیره شیف بازدید کرد

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از طرح‌های در دست اجرای جزیره شیف بوشهر بازدید کرد.

مشاور رئیس جمهور از پروژه‌های جزیره شیف بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید عباس پورهاشمی مشاور رئیس جمهور و رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صبح امروز ابتدا از سالن ورزشی در دست ساخت این جزیره دیدن کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این بازدید با بیان اینکه این سالن ورزشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح ورزشی 70 درصد پیشرفت دارد و تاکنون 340 میلیون تومان صرف ساخت آن شده است.

رضا جمشیدی افزود: سالن ورزشی جزیره شیف با زیر بنای 1200 مترمربع ساخته می‌شود و برای اتمام آن به 300 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

مشاور رئیس جمهور همچنین از محوطه پارکینگ مسجد امام جعفر صادق (ع) شیف دیدن کرد و از نزدیک با روند ساخت آن آشنا شد.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از مجتمع آبرسانی جزیره شیف دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: این مجتمع آبرسانی که سه میلیارد تومان هزینه در برداشته است قادر است روزانه 800 مترمکعب آب را به 650 مشترک آب شیف انتقال دهد.

محمد پردل با بیان اینکه این مجتمع آبرسانی در دهه فجر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: آب این طرح از طریق خط آبرسانی کوثر تامین می‌شود و مشکل مردم شیف را تا 25 سال آینده حل می‌کند.

پورهاشمی مشاور رئیس جمهور همچنین از روند بازسازی شبکه توزیع برق شیف دیدن کرد.

خسارت سیل به تاسیسات برق جزیره شیف در حال بازسازی است

مدیر برق شهرستان بوشهر در این بازدید گفت: در جریان سیل آذر ماه خسارتی به شبکه برق‌رسانی جزیره شیف وارد شد که اکنون در حال بازسازی آن هستیم.

اسدالله دهقانی با بیان اینکه در این طرح ضمن بازسازی چراغ‌های معابر این جزیره 30 دستگاه چراغ دیگر نصب شده است، گفت: شبکه ورودی به جزیره به طول سه کیلومتر خسارت دید که تاکنون 400 میلیون تومان صرف بازسازی آن شده است و برای تکمیل این طرح به 400 میلیون تومان دیگر نیاز است.

در این بازدید سرپرست فرمانداری بوشهر با بیان اینکه در جزیره شیف 3600 نفر در قالب 500 خانوار ساکن هستند، گفت: در این منطقه تمام امکانات زیربنایی و رفاهی شامل فضای آموزشی، مرکز درمانی، پست بانک، خط اتوبوسرانی، جاده دسترسی به اتوبان بوشهر، برق‌رسانی و آب‌رسانی در دولت دکتر احمدی‌نژاد فراهم شده است.

اسماعیل کاظمی افزود: اکنون طرح‌های مهم دیگر زیربنایی و رفاهی در دست اجرا است که بخشی از آن در دهه فجر و بخشی دیگر تا سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول