اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

رئیس جمهور برای شنیدن نظرات نمایندگان صبور باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مجلس سخنان رئیس جمهور را استماع کرده و به استدلال‌های رئیس جمهور در مسائل اقتصادی کشور گوش خواهد کرد و باید برای حل مشکلات، رئیس جمهور نیز نظرات نمایندگان را گوش داده و در این باره صبور باشد.

رئیس جمهور برای شنیدن نظرات نمایندگان صبور باشد

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: رئیس جمهور امروز به مجلس شورای اسلامی می‌آید و باید در راستای فراهم آوردن شرایط سخنرانی برای شخص نخست اجرایی کشور تلاش کرد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی سخنان رئیس جمهور را استماع کرده و دلایل و استدلال‌های رئیس جمهور را در مسائل اقتصادی کشور گوش خواهد کرد و باید برای حل مشکلات، رئیس جمهور نیز نظرات مجلس و نمایندگان را گوش داده و در این باره صبور باشد.

نماینده شوش با اشاره به شرایط کنونی کشور افزود: شرایط کنونی کشور از نظر اقتصادی پاسخگوی درخواست‌های مکرر برای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نیست و نمی‌توانیم در این باره با دولت هم‌نظر باشیم زیرا مردم در شرایط کنونی با مشکل مواجه هستند و تورم به آن‌ها فشار وارد می‌کند.

نوری تاکید کرد: باید در شرایط کنونی التهاب‌های بازار، قیمت طلا و ارز و ... را کنترل کنیم و در این باره نیز هشدارهای لازم به مدیران و وزیران داده شده است ولی نتیجه‌ای در بازار و اقتصاد کشور مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در راستای کاهش مشکلات مردم گام برداریم نه افزایش مشکلات و به این دلیل با مصوبه مجلس در این باره موافق هستم و با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به دلیل مشکلات موجود مخالفم.

انتهای پیام/72006/ج20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول