اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس:

نگاه رئیس جمهور درباره هدفمندی یارانه‌ها جای نقد دارد

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع نمایندگان مجلس گفت: نگاه رئیس جمهور درباره هدفمند کردن یارانه‌ها از منظر اجتماعی و دیدگاه اقتصاددانان جای نقد دارد.

نگاه رئیس جمهور درباره هدفمندی یارانه‌ها جای نقد دارد

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه به زوایای سخنان رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه حضور در مجلس و لحن سخنان رئیس جمهور متفاوت از قبل بود که جای تقدیر دارد، اظهار داشت: فضای جامعه نیاز به آرامش دارد که همه ما باید در ایجاد آن تلاش کنیم.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهتر بود رئیس جمهور می‌ماند و سخنان رئیس مجلس و برخی از نمایندگان مجلس را گوش می‌کرد، افزود: بهتر بود رئیس جمهور در مجلس می‌ماند و توضیحات را گوش می‌کرد و روحیه تعامل را که مورد نظر مجلس و دولت است تقویت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت موفقیت‌های زیادی داشت که باید به مردم معرفی شود، یادآور شد: بیان موفقیت‌های دولت در جامعه موجبات افزایش روحیه امید در جامعه را فراهم می‌آورد و ملت بزرگ ایران دستاوردهای گسترده‌ای دارد و باید روح امید در جامعه دمیده شود.

حسینی به بخشی از انتقادات خود از سخنان رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: از مدیر ارشد دستگاه‌های اجرایی انتظار ارزیابی همه جانبه‌تری را داریم و ای کاش شاکله بودجه کشور که با تاخیر بیش از یک ماهه مواجه شده است، در این جلسه بیان می‌شد.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به موضوع بانک‌های مورد نظر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: از سخنان اولیه رئیس جمهور درباره فساد در بانک‌ها بیش از 6 سال گذشته است و فرصت اجرایی مناسبی برای اصلاح سیستم بانک‌ها در دست رئیس جمهور وجود داشت که عملی نشد.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت هشت ساله مردم به رئیس جمهور، گفت: مواردی که رئیس جمهور به ضعف در آن اذعان داشت، باید در این مدت حل می‌کرد و اگر قانونی نیاز داشت از مجلس این دوره یا دوره قبل مصوبه می‌گرفت و هر چیزی که به نفع مردم بود، مجلس همکاری کرده است.

وی به انتقاد از سخنان رئیس جمهور در بحث هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت و با بیان اینکه نگاه رئیس جمهور درباره هدفمند کردن یارانه‌ها از منظر اجتماعی و اقتصاددانان جای نقد دارد، گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها درست اجرایی نشد و اقداماتی که دولت باید در حوزه صنعت، کشاورزی و تولید انجام می‌داد را اجرایی نکرد.

دبیر کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، هدفمندسازی یارانه‌ها را اقدام مناسبی توصیف کرد که در اجرا مشکل داشت و گفت: این رویکرد که پول به مردم بدهیم و دو برابر را از آنان بگیریم فشار مضاعفی بر مردم است.

انتهای پیام/86015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول