اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر مطرح کرد

75 هزار درخواست مساعدت مالی از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی، مدیریت ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: از مجموع 200 هزار نامه مردم در سفر سوم دولت به بوشهر 75 هزار نامه مساعدت مالی بوده که به مسئولان ذیربط ارجاع داده شده است.

75 هزار درخواست مساعدت مالی از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن دهاز ظهر امروز در آیین تجلیل از  مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد راه‌اندازی سامانه 111 را در راستای تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: این سامانه در کوتاه‌ترین زمان خواسته‌های مردم را به مدیران دستگاه‌ها ابلاغ و تا حصول نتیجه آن‌ را دنبال می‌کند.

دهاز با بیان اینکه در دور سوم سفر هیئت دولت 200 هزار نامه از مردم دریافت شده است، گفت: از این تعداد 75 هزار نامه مساعدت مالی بوده که به مسئولان ذیربط ارجاع داده شده است که اخیرا با تامین منابع آن سهمیه‌ای برای متقاضیان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این تعداد نامه 8 هزار نامه به بهزیستی، 20 هزار نامه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 18 هزار نامه در خصوص درمان بیماران به ویژه صعب‌العلاج به دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شد که اقدامات لازم در حال انجام است.

دهاز بیان کرد: در سفر سوم هیئت دولت بانک‌ها موظف شدند 15 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در اختیار مردم قرار دهند که تاکنون هفت میلیارد تومان ابلاغ شده است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر از خدمات شبانه‌روزی استاندار بوشهر قدردانی کرد و افزود: از زمان حضور وی به استانداری بوشهر شعار 20 ساعت کار در شبانه روز دادند که امروز شاهد عملی شدن این شعار در استان هستیم.

در این آیین از مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد قدردانی شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول