به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن دهاز ظهر امروز در آیین تجلیل از مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد راهاندازی سامانه 111 را در راستای تکریم ارباب رجوع دانست و افزود: این سامانه در کوتاهترین زمان خواستههای مردم را به مدیران دستگاهها ابلاغ و تا حصول نتیجه آن را دنبال میکند.
دهاز با بیان اینکه در دور سوم سفر هیئت دولت 200 هزار نامه از مردم دریافت شده است، گفت: از این تعداد 75 هزار نامه مساعدت مالی بوده که به مسئولان ذیربط ارجاع داده شده است که اخیرا با تامین منابع آن سهمیهای برای متقاضیان اختصاص یافته است.
وی افزود: از این تعداد نامه 8 هزار نامه به بهزیستی، 20 هزار نامه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 18 هزار نامه در خصوص درمان بیماران به ویژه صعبالعلاج به دانشگاه علوم پزشکی ارجاع شد که اقدامات لازم در حال انجام است.
دهاز بیان کرد: در سفر سوم هیئت دولت بانکها موظف شدند 15 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در اختیار مردم قرار دهند که تاکنون هفت میلیارد تومان ابلاغ شده است و هشت میلیارد تومان دیگر نیز به زودی ابلاغ میشود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر از خدمات شبانهروزی استاندار بوشهر قدردانی کرد و افزود: از زمان حضور وی به استانداری بوشهر شعار 20 ساعت کار در شبانه روز دادند که امروز شاهد عملی شدن این شعار در استان هستیم.
در این آیین از مدیران و کاربران سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت سامد قدردانی شد.
انتهای پیام/66006/ر30/ض1002