اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه:

300 هزار پیاز لاله در ارومیه کاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: 300 هزار پیاز لاله در مناطق 4 گانه شهرداری ارومیه کاشته می‌شود.

300 هزار پیاز لاله در ارومیه کاشته می‌شود

ولی مناف‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بهار سال آینده با شکفتن لاله‌های رنگارنگ چهره شهری ارومیه زیباتر می‌شود.

وی افزود: در طرح استقبال از بهار که توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اجرا می‌شود، کاشت پیازهای لاله در رنگ‌بندی‌های مختلف و شاد، با رویکردی ویژه دنبال می‌شود و آغاز آن از زمستان است.

مناف‌زاده با بیان اینکه سال گذشته بیش از 150 هزار پیاز لاله در عرصه‌های فضای سبز شهری کاشته شده است، ادامه داد: در سال جاری این تعداد به 300 هزار پیاز لاله افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه این عملیات را شروعی در جهت استقبال از بهار سال 1392 دانست و تأکید کرد: در جهت ایجاد جلوه‌های بصری زیبا با استقبال از طرح کاشت گل و گیاه، این لاله‌کاری با توجه به استقبال شهروندان از کاشت لاله در فضاهای سبز شهری، در مساحت گسترده‌تری اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: عملیات کاشت پیازهای لاله در زمستان آغاز شده است تا شهروندان همزمان با آغاز بهار شاهد روییدن هزاران گل لاله باشند.

مناف‌زاده گفت: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ارومیه علاوه بر کاشت پیازهای لاله، کاشت نشاهای فصلی را در فضاهای سبز موجود شهر در دستور کار بعدی خود قرار داده است.

انتهای پیام/61012/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول