اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول محیط زیست شرکت پالایش نفت آبادان:

فضای سبز صنعتی آبادان رو به افزایش است

خبرگزاری فارس: مسئول محیط زیست شرکت پالایش نفت آبادان گفت: شرکت پالایش نفت تا پایان دی‌ماه سال‌جاری 1.5 هکتار به فضای سبز صنعتی شرکت اضافه می‌کند.

فضای سبز صنعتی آبادان رو به افزایش است

محمدرضا جلالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به اقدامات شرکت پالایش نفت آبادان در ایجاد فضای سبز اظهار داشت: در حال حاضر کل فضای سبز مناطق شرکتی و مسکونی پالایش نفت آبادان 154 هکتار است.

وی افزود: در بهمن‌ماه سال‌جاری فاز نخست پروژه سیستم مدار بسته، راه‌اندازی و خردادماه این پروژه در مدار تولید قرار گرفته و با این اقدام 80 درصد برداشت آب از رودخانه کاهش یافته و آلایندگی در این بخش کاسته می‌شود.

مسئول محیط زیست شرکت پالایش نفت آبادان ادامه داد: همچنین شرکت پالایش نفت تا پایان دی‌ماه سال‌جاری 1.5 هکتار به فضای سبز صنعتی شرکت اضافه می‌کند.

وی با اشاره به آلودگی‌های ناشی از دودکش‌های پالایشگاه آبادان گفت: در بعضی از مواقع و ضرورت‌ها پالایشگاه فلورها فرآیند منطبق با استاندارد را ندارد.

جلالی‌نژاد در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان افزود: این فلورها برای جلوگیری از ایجاد حادثه باید از سیستم خارج و از طریق فلر به بیرون هدایت شوند که این مهم نمای زشتی را در شهرستان ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت پالایش نفت آبادان به صورت مستمر همه خروجی‌ها، پساب و گازها را زیر پوشش قرار داده و به صورت دوره‌ای گزارش اقدامات خود را به اداره محیط زیست شهرستان انتقال می‌دهد.

مسئول محیط زیست شرکت پالایش نفت آبادان در پایان گفت: برگزاری مسابقات در سطح کارکنان شرکت پالایش، تهیه و توزیع بروشور در راستای هوای پاک از دیگر اقدامات این ارگان در راستای اهداف برنامه‌های زیست محیطی است.

انتهای‌پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول