اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

خدابنده بیشترین تسهیلات کشاورزی را جذب کرده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تسهیلات بخش کشاورزی در استان گفت: شهرستان خدابنده بیشترین تسهیلات کشاورزی را جذب کرده است.

خدابنده بیشترین تسهیلات کشاورزی را جذب کرده است

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: توسعه کشاورزی در استان همواره با جدیت بالایی دنبال شده است.

وی توجه به طرح های توسعه بخش کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان برای حمایت از بخش توسعه طرح‏های کشاورزی در دو حوزه فنی و اعتباری کمک می‏کند.

* تسهیلات 80 میلیارد ریالی بخش شیلات با بهره هفت درصدی اختصاص می‏یابد

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان با تاکید بر حمایت از بخش شیلات استان، خاطر نشان کرد: تسهیلات 80 میلیارد ریالی بخش شیلات با بهره 7 درصد اختصاص می‏یابد.

وی به وضعیت آبیاری تحت فشار اشاره کرد و افزود: توسعه آبیاری تحت فشار در سال‏های اخیر همواره با افزایش خوبی مواجه بوده است.

*استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی بسیار خوبی دارد

تاراسی به طرح‏های توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی بسیار خوبی دارد که باید مورد توجه باشد.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان خاطر نشان کرد: طرح توسعه کشاورزی استان با جدیت دنبال شده است که امید است برنامه‏های مصوب در آینده نزدیک محقق شود.

وی همچنین تولیدات دامی در استان را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تولیدات دام و طیور در شهرستان زنجان بسیار مثبت ارزیابی شده است.

تاراسی به مکانیزاسیون کشاورزی در استان اشاره کرد و یادآور شد: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال 84 تنها 64 صدم درصد بود که در سال‏های اخیر رشد قابل ملاحظه‏ای داشته است.

*پیش‌بینی‌های برنامه پنجم توسعه در مکانیزاسیون کشاورزی استان تحقق یافته است

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهاد کشاورزی زنجان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی‌های برنامه پنجم توسعه در مکانیزاسیون کشاورزی استان تحقق یافته است.

وی به میزان توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: مکانیزاسیون کشاورزی در استان زنجان با رشد 134 درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/73002/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول