اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد

بهره‌برداری از 9 طرح پیشگیری کشاورزی در شهرستان رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم از بهره‌برداری 9 طرح پیشگیری کشاورزی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از 9 طرح پیشگیری کشاورزی در شهرستان رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در جلسه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: توسعه طرح‌های کشاورزی و رونق این مهم در شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان ذی‌ربط انجام شود.

وی ادامه داد: شهرستان رباط کریم دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی در زمینه کشاورزی است که باید بسترهای توسعه این مهم در رباط کریم بیش از گذشته فراهم شود.

سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود به طرح‌های کشاورزی قابل افتتاح در این شهرستان و همزمان با دهه فجر اشاره کرد و گفت: 35 طرح عمرانی، صنعتی، خدماتی و آموزشی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: در این راستا از این تعداد 9 طرح در بخش کشاورزی است.

این مسئول عنوان کرد: ایجاد جاده بین مزارع به طول چندین کیلومتر در چند روستا و احداث کانال‌های آب روستاهای وهن آباد، شهرستانک، علی آباد و شترخوار از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار شهرستان رباط کریم ابراز داشت: برای اجرای این طرح‌های پیشگیرانه بیش از 5 هزار میلیون ریال هزینه شده است.

* افتتاح نخستین مرکز تولید پایه گل رز کشور

فرماندار شهرستان رباط کریم در بخشی دیگر از سخنان خود به افتتاح مرکز تولید پایه گل رز کشور در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: این مرکز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته سلیمان‌پور نخستین مرکز تولید پایه گل رز کشور در رباط کریم در ایام الله مبارک دهه فجر در رباط کریم به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2302/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول