اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر 126 میلیارد ریال

62 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد تصویب شد

خبرگزاری فارس: 62 طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر 126میلیارد ریال امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد به تصویب شد.

62 طرح کشاورزی در شهرستان شهرکرد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیر جهادکشاورزی شهرستان شهرکرد ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام گرفته آب کشاورزی و توسعه باغات در 333 هکتار از اراضی شهرستان شهرکرد تامین شد.

ناصر واحد افزود: برهمین اساس آب کشاورزی و توسعه باغات موسوم به طرح طوبی دو واقع در شهرستان بن تامین شد.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح طوبی 2، 40 میلیارد ریال است که 12 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت کمک بلاعوض از طرف سازمان جهادکشاورزی، 11میلیارد ریال از طریق تسهیلات و مابقی آورده کشاورزان است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شهرکرد از اشتغال 371 نفر در طرح طوبی دو خبر داد و گفت: با اجرای این طرح با بالا بردن تولید و امنیت غذایی مردم، زمینه اشتغال 371 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

واحد تصریح کرد: تاکنون این طرح  80درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال جاری این طرح به اتمام رسیده و آماده کشت و بهره‌برداری شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب62 فقره طرح کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان، بیان داشت: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر 126 میلیارد و 28 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان شهرکرد متذکر شد: این طرح‌ها در زمینه انتقال آب و احداث باغ، احداث واحدهای پرورش مرغ گوشتی، گاوشیری و زنبورداری است.

به گفته وی با اجرای این طرح‌های تصویب شده زمینه اشتغال 400 نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/68004/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول