اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 146 پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 146طرح و پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 146 پروژه همزمان با دهه فجر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 146پروژه و طرح، تولیدی عمرانی، اقتصادی و کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار مجموع این طرح‌های عمرانی 90 میلیارد و 508 میلیون تومان است.

وی بیان داشت: از این تعداد 144 پروژه بهره‌برداری می‌شود و تعداد دو پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار ملایر گفت:  تعداد طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان 35 پروژه با اعتبار 12 میلیارد و 579 میلیون تومان و شرکت توزیع برق شهرستان نیز 31 پروژه بیشترین طرح‌های افتتاحی بین ادارات شهرستان ملایر است.

وی از افتتاح هشت طرح توسط اداره راه و شهرسازی ملایر با اعتبار 56 میلیارد و 316 میلیون تومان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: دهیاری‌های شهرستان نیز 20 پروژه قابل افتتاح در این ایام خواهند داشت.

خیریانپور از افتتاح شش طرح گازرسانی توسط شرکت گاز به روستاهای ملایر خبر داد و تصریح کرد: شرکت گاز شش پروژه، کمیته امداد امام خمینی پنج طرح، دانشگاه آزاد اسلامی ملایر چهار طرح، شرکت آب روستایی یک طرح و سایر نهادها نیز طرح‌های قابل افتتاح خواهند داشت.

وی از افتتاح چهار طرح بزرگ صنعتی در ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: افتتاح شرکت دوریس سنگ ملایر تولید‌کننده انواع پودرهای صنعتی و معدنی است که در روستای حسین‌آباد شاملو احداث شده و از جمله طرح‌های صنعتی قابل افتتاح در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر است.

فرماندار ملایر از افتتاح شرکت بسته‌بندی آب آشامیدنی جام جهان نمای غرب در شهرک صنعتی شوشاب در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این طرح نیز 2 میلیارد و 120 میلیون تومان است.

وی شرکت بلوک سفالی حمزه‌لو در روستای حسین‌آباد را از دیگر واحدهای صنعتی آماده بهره‌برداری در ملایر برشمرد و عنوان داشت: اعتبار هزینه شده برای این شرکت نیز یک میلیارد و 800 میلیون تومان است که این شرکت بلوک سفالی تیغه و سقف را تولید می‌کند.

خیریانپور شرکت بتن آماده مهران جام بزرگی را از دیگر پروژه‌های صنعتی قابل بهره‌برداری در دهه فجر امسال عنوان و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: جمع اعتبار هزینه شده برای این چهار طرح صنعتی 6 میلیارد و 120 میلیون تومان است.

انتهای پیام/89013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول