اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

تکمیل 76 پروژه نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل ‌‌بر تکمیل 76 پروژه نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور تاکید کرد.

تکمیل 76 پروژه نیمه‌تمام در قطب گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین که با هدف بررسی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح شهر سرعین در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام برای از بین بردن این روحیه و مجاهدت ملت ایران در سنگر کار و تلاش مضاعف در سال‌های اخیر اقدام به سنگ‌اندازی و کارشکنی کردند که نتیجه آن جز ناکامی و شکست برای آنها چیز دیگری نبوده است.

وی تصریح کرد: ما در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم تا بار دیگر امید دشمنان را در تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی به یأس و ناامیدی تبدیل کنیم و با مجاهدتی بی‌نظیر بکوشیم جمهوری اسلامی ایران را به اوج عظمت و قله رفیع عزت و سربلندی با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌ها برسانیم.

نیکزاد با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها در ایام دهه فجر جشن انقلاب و افتتاح پروژه‌ها با حضور آحاد مردم برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در شهرستان سرعین نیز پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری شده‌اند در قالب این جشن افتتاح شده و تقدیم اهالی می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: قرار است این برنامه روز جمعه 13 بهمن ماه با عنوان جشن انقلاب برگزار شده و در این مناسبت طرح‌های قابل افتتاح نیز به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: در شهرستان سرعین به عنوان قطب گردشگری و کانون پر تپش توسعه صنعت توریسم بیش از 76 پروژه با اعتبار سه میلیارد و 800 میلیون تومان در دست اجرا است که قرار است با همت دسته جمعی تا پایان دولت دهم تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ادامه داد: حسب تاکید رئیس جمهور باید تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تا پایان دولت دهم به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شود.

نیکزاد همچنین به برگزاری جشنواره گردشگری زمستانی در سرعین اشاره کرد و اظهار داشت: آیین افتتاحیه این جشنواره گردشگری و ورزشی جمعه این هفته برگزار می‌شود و ما امیدواریم با نگاهی فرابخشی به مسئله توریسم و صنعت گردشگری بتوانیم به همه فصلی و همه جایی شدن سفر کمک کنیم.

وی به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در این سفر سعی می‌کنیم در شهرستان سرعین موضوع احداث کمپ تیم‌های ملی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا بتوانیم به سرعت اهداف و برنامه‌های خود را به ویژه در جذب سرمایه‌گذار به خوبی انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری سرعین نیز در این جلسه با یادآوری اینکه در دهه فجر در شهرستان سرعین بیش از 15 طرح در حوزه‌های مختلف اعم از عمرانی، زیرساختی و توسعه فضاهای ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: شهرستان سرعین با توجه به اینکه منطقه ویژه گردشگری و نمونه کشور است نیاز به تأمین اعتبارات و تزریق منابع ملی دارد.

علی واحد خاطر نشان کرد: اگر از جمعه این هفته شاهد برگزاری جشنواره زمستانی گردشگری و ورزش‌های زمستانی در قطب گردشگری کشور هستیم با هدف جذب توریسم و مسافران داخلی و خارجی صورت می‌گیرد که می‌تواند به رونق گردشگری زمستانی در این شهر کمک کند.

انتهای پیام/62001‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول