اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد

فعال شدن ظرفیت شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: توسعه ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های پارس جنوبی از مسایل مهمی است که مورد تاکید قرار دارد و موجبات رشد و تقویت کار می‌شود.

فعال شدن ظرفیت شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد قلعه‌بانی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های گازی مهر ماندگار عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم صنعت نفت است و تکمیل فازهای در دست اجرای و بهره‌برداری از آنها از اولویت‌های صنعت نفت است.

وی افزود: در سال جاری با تلاش متخصصان داخلی شاهد موفقیت‌های خوب و قابل توجهی در پارس جنوبی هستیم و با وجود تحریم‌ها به توفیقات خوبی رسیده‌ایم.

معاون وزیر نفت با تاکید بر لزوم شتاب‌بخشی در اجرای فازهای در دست اجرا خاطرنشان کرد: سرعت در اجرای بخش دریایی این فازها بیش از سایر مولفه‌های کاری اهمیت دارد.

قلعه‌بانی اضافه کرد: اعضای کنسرسیوم‌ها باید مطابق چارچوب‌های فنی تعیین شده در حوزه کارفرمایی و جدول زمانی اجرا، روند کاری را مطابق با پیشرفت مورد انتظار هفتگی در دستور کار ویژه قرار دهند.

وی اذعان داشت: با تلاش صورت گرفته شاهد یکپارچگی نسبتا مطلوبی در روند توسعه طرح‌ها و پیگیری اهداف اسناد بالادستی صنعت نفت هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت اظهار داشت: سه طرح " مهر ماندگار گازی پارس جنوبی" در زمره طرح‌های ویژه مورد نظر دولت هستند که باید با تمام توان برای تکمیل آنها همت ورزیم.

قلعه‌بانی بیان کرد: اعضای کنسرسیوم‌ها لازم است مطابق انتظارات دولت، بهره‌برداری از طرح‌های مورد نظر را در چارچوب شاخص‌های استاندارد تعیین شده و براساس جدول زمانی، مورد تاکید و تمرکز قرار دهند.

وی یادآور شد: توسعه ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی از مسایل مهمی است که مورد تاکید قرار دارد و موجبات رشد و تقویت کار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت ملی نفت ایران مطابق گذشته حمایت‌ها و پشتیبانی لازم خود را از این جبهه کاری در حوزه‌هایی چون تامین مالی و نیز تسهیل در فرآیند اجرا به عمل خواهد آورد.

در این بازدیدها قائم مقام مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گزارشی از روند اجرای کار و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ارائه کرد.

انتهای پیام/2451/ج30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول