اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 10

صمدیان: افتتاح 20 پروژه عمرانی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نور از افتتاح 20 پروژه عمرانی با اعتبار چهار میلیارد تومان در دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.

صمدیان: افتتاح 20 پروژه عمرانی در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه‌فجر شهرستان نور از برگزاری جشن‌های دهه‌فجر در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به این‌که ما در این جشن پیروزی که با محوریت مردمی برگزار می‌شود، وظیفه فراهم کردن امکانات و هماهنگی‌ها را داریم.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان ما به این حضورها چشم دوختند و همه ارزیابی‌ها و تصمیمات آینده به همین حضورها بستگی دارد و پیوند می‌خورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما مردمی است و با خون 70 هزار شهید مردمی به ثمر رسید و نهال این انقلاب هم با خون شهدای ترور، جنگ و بمب باران‌ها تنومند شد بنابراین مردم ما در حراست از این انقلاب با حضور بیش از پیش بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند و معادلات آنان را بر هم می‌زنند.

صمدیان سه عامل رهبری، دین و مردم را موجب به ثمر نشستن انقلاب و استمرار آن ذکر کرد و ادامه داد: همین سه عامل همواره مورد هدف حملات دشمن بوده و هست و لذا برنامه‌های ما در دهه‌فجر باید مبتنی بر جهت‌دهی و تبیین همین سه محور برای نسل جوان باشد.

سرپرست فرمانداری نور در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های بزرگ و کوچک در شهرستان اظهار داشت: در دهه‌فجر امسال 20 پروژه با اعتبار چهار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل بخش‌های تولیدی و کشاورزی از جمله شیلات، تولید مرغ گوشتی، پرواربندی گوسفندی همچنین در بخش عمرانی نوسازی مدارس، سردهنه زراعی، راه و شهرسازی، خانه بهداشت و ... است.

صمدیان در پایان از تشکیل ستادهای فرعی در بخش‌های چمستان، بلده و شهر رویان و تشکیل 11 کمیته در ستاد اجرایی شهرستان خبر داد و گفت: هر یک از دستگاه‌ها و بخش‌ها برنامه‌های متنوعی دارند اما لازم است در برنامه‌های شاخص شهرستانی شرکت گسترده داشته باشند.

انتهای ‌پیام/86024/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول