اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 11

ابراهیمی: از 798 پروژه عمرانی در مازندران بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد گرامیداشت دهه‌فجر مازندران از بهره‌برداری از 798 پروژه عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی همزمان با برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

ابراهیمی: از 798 پروژه عمرانی در مازندران بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه‌فجر مازندران با اشاره به آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی در این استان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر، سرمایه‌گذاری 4 هزار و 85 میلیارد و 108 میلیون ریالی دولت در پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، زیربنایی و اشتغالزایی در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون سیاسی _ امنیتی استاندار مازندران از آغاز به کار عملیات اجرایی 15 پروژه اقتصادی، تولیدی و عمرانی با اعتبار اولیه 2 هزار و 452 میلیارد و 100 میلیون ریال در این استان خبر داد.

ابراهیمی از بهره‌برداری از 69 پروژه تولیدی و اشتغالزایی در مازندران در دهه‌فجر خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها 325 میلیارد و 341 میلیون ریال برای 580 نیروی جویای کار در استان فرصت شغلی فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به پیشتازی شرکت مخابرات مازندران با 245 پروژه در بین دستگاه‌های اجرایی مازندران برای بهره‌برداری از پروژه‌های دهه‌فجر خاطر نشان کرد: یک‌هزار و 351 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 700 واحد روستایی بهره‌مند از تسهیلات کم‌بهره در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاحی در دهه‌فجر امسال نسبت به سال گذشته، 18 درصد افزایش دارد.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به مشخصات کلی پروژه‌های آماده افتتاح مازندران در دهه‌فجر عنوان کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی، 83 پروژه شرکت توزیع برق، 32 پروژه میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری، 20 پروژه صندوق مهر امام‌رضا (ع)، چهار پروژه بانک صنعت و معدن، پنج پروژه ساختمان صنعت، معدن و تجارت، 25 پروژه شهرک‌های صنعتی،21 پروژه آبفای روستایی و شهری، 10 پروژه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و 8 پروژه بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: 11 پروژه ورزش و جوانان، 16 پروژه بسیج سازندگی، 34 پروژه بنیاد مسکن، دو پروژه راه‌آهن شمال، پنج پروژه دانشگاه علوم پزشکی بابل و سه پروژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سه پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک پروژه دانشگاه مازندران، دو پروژه پزشکی قانونی، دو پروژه صدا و سیمای استان، دو پروژه پست بانک، یک پروژه بهزیستی و هفت پروژه شرکت گاز مازندران در ایام‌الله دهه‌فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در ایام‌الله دهه‌فجر را هشت پروژه آب منطقه‌ای، 245 پروژه مخابرات، 85 پروژه جهاد کشاورزی، 10 پروژه شیلات، 32 پروژه نوسازی و تجهیزات مدارس، 14 پروژه راه و شهرسازی، 34 پروژه کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، 29 پروژه شهرداری‌ها و 42 پروژه دهیاری‌ها دانست.

وی تصریح کرد: همزمان با این ایام، ویژه برنامه‌های متنوع پر جاذبه فرهنگی و هنری در سراسر مازندران به اجرا در می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در پایان خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین اولویت و دغدغه مسئولان در نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: در طول برگزاری جشن‌های گرامیداشت و پیروزی انقلاب اسلامی خدمت‌ها و دستاوردهای چشمگیر انقلاب و نظام در بخش‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از سوی مسئولان تبیین می‌شود.

انتهای‌پیام/86003/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول