اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل اعلام کرد

اجرای 126 پروژه نیمه‌تمام عمرانی در نیر

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 126 پروژه عمرانی نیمه‌تمام در شهرستان نیر در حال اجرا‌ست که با تکمیل آنها شاهد توسعه و رونق این شهرستان خواهیم بود.

اجرای 126 پروژه نیمه‌تمام عمرانی در نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های نیمه‌تمام و آماده افتتاح دهه فجر در نیر اظهار داشت: این تعداد پروژه نیمه‌تمام با اعتباری معادل 56 میلیارد ریال در حال اجرا‌ست که سعی می‌شود با بهره‌برداری از آنها تا پایان دولت دهم بخش عظیمی از مطالبات مردم نیر برآورده شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف رئیس جمهور و دولت خدمتگزار تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و نیمه‌تمام است که بر همین اساس تلاش می‌شود تا اتمام این دولت تمامی پروژه‌ها به اتمام برسد.

نیکزاد با اعلام این مطلب که دولت دهم صادقانه بستر خدمت آزادانه را برای دولت آتی فراهم می‌کند، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا از هرگونه کلنگ‌زنی و ایجاد تعهد برای دولت جدید خودداری کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود مدیران بومی و ساکن در شهرستان نیر بر استقرار مدیران و به کارگیری نیروهای بومی در بخش مدیریتی شهرستان نیر تاکید کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: این وضعیت ممکن است در امر توسعه این شهرستان تأثیر منفی داشته باشد اما باید تلاش شود هم مدیران ادارات در منطقه اسکان یافته و هم از ظرفیت‌های موجود و بومی شهرستان در عرصه مدیریت استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل از فرماندار نیر خواست در این ارتباط با همکاری اعضای شورای اداری شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

نیکزاد بیان کرد: هر چقدر از ظرفیت نیروهای بومی استفاده درست و منطقی صورت بگیرد به همان میزان می‌توان به توسعه شتاب‌آلود، منطقی و همراه با تعادل منطقه و شهرستان مورد نظر امیدوار بود.

وی همچنین به استخدام‌های جدید در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: با دستور رئیس جمهور مصمم هستیم از نیروهای بومی شهرستان‌ها در تکمیل چارت اداری استفاده کنیم.

این مسئول یادآور شد: ‌این آزمون تا قبل از پایان سال با احصا و شناسایی ظرفیت دستگاه‌ها در جذب نیرو برگزار می‌شود تا در یک شرایط عادلانه و مساوی همه متقاضیان کار بتوانند مشغول فعالیت شوند.

در این جلسه آخرین روند اجرای 126 پروژه عمرانی شهرستان نیر با حضور استاندار اردبیل بررسی شد و بالغ بر 437 میلیون تومان اعتبار تزریق شده از سهم اعتبارات عمرانی شهرستان نیر برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت و بر جذب سریع این اعتبارات تاکید شد.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان نیر در سخنانی با بیان اینکه در گرامیداشت دهه فجر بیش از 26 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در نیر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این شهرستان دارای برجستگی‌های کشاورزی، گردشگری و شاخصه صنعتی و تولیدی است که می‌توان به توسعه همه‌جانبه آن امیدوار بود.

میر فخرالدین زاهد تاکید کرد: در ایام دهه فجر سعی می‌شود با برگزاری برنامه‌های مختلف دستاوردهای نظام اسلامی و خدمات دولت خدمتگزار بیش از گذشته معرفی شود.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول