اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 24 پروژه عمرانی در بستک

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: افتتاح 24 پروژه عمرانی با اعتبار 215 میلیارد و 172 میلیون ریال عیدی انقلاب به مردم انقلابی شهرستان بستک در دهه مبارک فجر است.

افتتاح 24 پروژه عمرانی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک محمد مشتاق زاده با اشاره به برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: علاوه بر آیین افتتاح پروژه‌ها که به عنوان عیدی دولت در جشن انقلاب به مردم خوب شهرستان تقدیم خواهد شد برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در مرکز شهرستان و روستاها با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر 91 در شهرستان بستک، افزود: آبفا شهری، آبفا روستایی، مسکن و شهرسازی، امور کتابخانه‌ها، راه ترابری، بهزیستی، جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، شهرداری بستک، بنیاد مسکن، شبکه بهداشت و درمان، حوزه مقاومت بسیج سپاه بستک، نوسازی مدارس، اداره برق و دهیاری‌ها از جمله دستگاه‌های اجرایی در شهرستان هستند که پروژه آنها به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار بستک در ادامه بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با 110 میلیارد و 195 میلیون ریال، شهرداری بستک با 68 میلیارد و 150 میلیون ریال و آموزش و پرورش با 11 میلیارد و 160 میلیون ریال ریال بیشترین اعتبار را هزینه و از لحاظ تعداد، جهاد کشاورزی با پنج پروژه بیشترین پروژه را به بهره‌برداری خواهد رساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با اشاره به اینکه از جمله پروژه‌های بسیار مهم که در واقع عیدی ویژه دولت دهم به مردم شهرستان بستک در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب است، پروژه مسکن مهر خودمالکی با اعتباری بالغ بر 104 میلیارد ریال، مجتمع تجاری مسکونی جهانگیریه با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و مجتمع تفریحی رودخانه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال تقدیم مردم شریف و خوب شهرستان خواهد شد که نشان از اهتمام دولت نسبت به آغاز و تکمیل زیرساخت‌ها به عنوان محور توسعه و پیشرفت است.

فرماندار بستک در پایان سخنان خود با اشاره به برخی کمبودها و محرومیت‌های موجود در سطح شهرستان افزود: انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، پیشرفت و تعالی همه جانبه در سطح شهرستان و رفع محرومیت‌های موجود در برخی نقاط باشیم.

انتهای پیام/88006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول