اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال روز درگذشت سپیده کاشانی

نخستین سالن ورزشی بانوان در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سال روز درگذشت سپیده کاشانی شاعره دفاع مقدس نخستین سالن ورزشی اختصاصی بانوان با عنوان «سپیده کاشانی» در مدرسه راهنمایی دخترانه ابن سینا در کاشان طی مراسمی افتتاح شد.

نخستین سالن ورزشی بانوان در کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر آموزش و پرورش کاشان ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: سالن ورزشی اختصاصی بانوان این شهرستان همراه با امکانات جانبی در ابعاد 36 در 22 به مساحت یک هزار متر مربع احداث شده است.

حسین حنطه‌ای هزینه احداث این طرح را بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر و خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات دولتی و درآمدهای اختصاصی و کمک‌های مردمی هزینه شده است. 

وی با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح ماهانه یک سالن ورزشی در کاشان از ماه جاری تا شهریور ماه سال آینده افزود: سالن ورزشی اختصاصی بانوان کاشان با عنوان ‹‹سپیده کاشانی›› در مدرسه راهنمایی دخترانه ابن سینا یکی از 12 طرح ورزشی آموزش و پرورش کاشان است که امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی تا پایان سال جاری دو سالن ورزشی مدارس کاشانی‌پور و انقلاب اسلامی کاشان نیز افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان یادآور شد: در تمام مدارسی که به صورت مجتمع در شهرستان کاشان احداث می‌شود احداث یک سالن ورزشی نیز پیش‌بینی شده است.

وی از تخصیص 180 میلیون تومان اعتبار از محل عوارض شهرداری برای خرید دو سوله ورزشی مدرسه آیت‌الله نجفی و شهدای برزک خبر داد و گفت: با نصب سوله‌های ورزشی این دو سالن عملیات اجرایی آن نیز از محل کمک‌های مردمی و آموزش و پرورش تأمین شده است.

حنطه‌ای در ادامه با تأکید بر شعار آموزش و پرورش کاشان مبنی بر «هر مدرسه یک سالن ورزشی» بیان داشت: آموزش و پرورش این شهرستان طی مدت چهار سال گذشته بر این شعار ایستاده و پا فشاری کرده است که نتیجه آن احداث 12 سالن ورزشی طی این مدت بوده است.

وی از احداث یک استخر سر پوشیده اختصاصی بانوان در کاشان به عنوان یکی از نیازهای مهم این شهرستان نام برد و یادآور شد: اهمیت احداث سالن ورزشی در مدارس این شهرستان کمتر از مدرسه ‌سازی نیست.  

انتهای پیام/2406/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول