اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار اردبیل:

انتخابات پیش‌رو کانون وفاق حقیقی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری اردبیل گفت:‌ انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال آینده به کانون وفاق و همدلی در رسیدن به اهدافی مشترک تبدیل شده و ما را از خطرات و آسیب‌ها بیمه می‌کند.

انتخابات پیش‌رو کانون وفاق حقیقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در مراسم معارفه معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار اردبیل اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی با رمز و رموز جدید تحرکات خود را در آستانه انتخابات آغاز کرده‌اند تا شاید بتوانند سیاست خبیث خود را در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند اما دو رویداد پیش‌روی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد ماه سال آینده این اقدامات را که همچون کف روی آب هستند از بین خواهد برد.

وی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که احساس می‌کنند با طرح شعارهایی همچون انتخابات آزاد می‌توانند چهره عوض کرده و در صحنه حضور مردم نقش تاثیر‌گذاری را ایفا کنند قطعاً راه را به خطا رفته‌اند چرا که مردم در این 34 سال خادمان و خائنانشان را شناختند.

سرپرست فرمانداری اردبیل یادآور شد: فتنه‌ای که در سال 88 به دست برخی منحرفان و فریب‌خوردگان داخلی و هدایت نظام‌های استکباری و شیطانی رخ داد آیینه مجسمی است تا در طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بر بصیرتمان بیفزاییم و بفهمیم که دشمن از چه راه‌هایی می‌خواهد به ما ضربه بزند و چه قصد و نیتی را دنبال می‌کند.

دبیر گفت:‌ مردم کشورمان با بصیرت‌افزایی،‌ ولایت‌مداری و حضور حداکثری در انتخابات سال آینده برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند و در این بین دشمن را نیز فلج خواهند کرد.

این مسئول از آمادگی کامل فرمانداری اردبیل برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر و منظم‌تر انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها خبر داد و بیان داشت: آمادگی‌ها در شکل مناسب فراهم آمده تا بدون مانع و مشکل خاص بتوانیم در مسیر آرمانی نظام در حفظ دستاوردهای اسلام کوشش و فعالیتی مستمر داشته باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: انتخابات نقطه قوتی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که مردم با آگاهی و بصیرت و گزینشی دقیق فردی کاردان و انقلابی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

دبیر بر همکاری و همدلی و پیگیری مسئولان شهرستان بر پایان و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رفع موانع آن‌ها تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا در فرصت باقی‌مانده با جدیت و همکاری فرمانداری و ادارات ذیربط پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده و شیرینی آن‌ها کام مردم را نیز شیرین‌تر کند.

سرپرست فرمانداری اردبیل فرارسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از همه مسئولان اجرایی خواست در فرصت 10 روزه پروژه‌ها و طرح‌های افتتاحی خود را جمع‌بندی کرده و نسبت به افتتاح آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از زحمات و خدمات فضائیل عزیزی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و مهدی آقازاده به عنوان معاون عمرانی پیشین فرمانداری قدردانی و سیفی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و ایمانی به عنوان معاون عمرانی فرماندار اردبیل معرفی شدند.

همچنین سرپرست فرمانداری اردبیل در بازدید از آپارتمان 32 واحدی رونک اردبیل واقع در میدان توحید بر حل مشکل فاضلاب این آپارتمان تا 10 روز آینده قول مساعد داد.

دبیر تصریح کرد: برای حل مشکل این آپارتمان بیش از 30 میلیون تومان هزینه لازم است تا با همکاری شهرداری و شرکت گاز این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/62004/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول