اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

افزایش 27 درصدی قدردانی مردم از اقدامات پلیس سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 27 درصد قدردانی مردم این استان از پلیس در سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس خبر داد.

افزایش 27 درصدی قدردانی مردم از اقدامات پلیس سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی پلیس سمنان، سردار محمدرضا میرزایی در حاشیه حضور در محل استقرار سامانه 197 پلیس گفت: تماس‏های مردمی با سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس در استان سمنان در سال‏جاری 54 درصد افزایش یافت که این نشان از تعامل مطلوب مردم با نیروی انتظامی دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: حسن انجام وظیفه، برخورد مناسب توأم با ادب و نزاکت، برقراری نظم و امنیت، برخورد قاطع با متخلفان و ... بیشترین فراوانی قدردانی مردم از پلیس بوده است.

میرزایی با اشاره به برنامه‏های ناجا برای تعالی و بهبود عملکرد ماموران پلیس افزود: دوره‏های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری و پاسگاه‏های استان سمنان هم‏اکنون در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: دفتر نظارت همگانی پلیس فرماندهی انتظامی استان سمنان به صورت شبانه‏روزی آماده دریافت گزارش‏ها و نظرات شهروندان است.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول