اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد

ادامه برخورد پلیس با اراذل و اوباش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: برخورد پلیس با اراذل و اوباش در سراسر استان فارس همچنان ادامه دارد.

ادامه برخورد پلیس با اراذل و اوباش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ششم دی ماه سال جاری بیش از 21 نفر از اراذل و اوباش در سطح این استان دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس ابراز داشت: محلات مهدی آباد، شهرک بهار، دروازه کازرون، سنگ سیاه، آستانه، دباغی در ادامه طرح مقابله با اراذل و اوباش پاکسازی شده‌اند.

وی گفت: در ادامه طرح برخورد با اراذل و اوباش شاهد همکاری خوب مردم در سراسر این استان هستیم. همچنین برای برخورد با اراذل و اوباش مردم نقشی مهم دارند و اطلاعات مردمی به پلیس برای اجرای این طرح کمک می‌کند.

سجادیان تصریح کرد: مردم می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را در این راستا به نیروهای پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: یکی از افراد بازداشتی، یک هفته قبل از زندان آزاد شده و با مراجعه به منزل زنی که قبل از این خواستگار او بوده و اکنون ازدواج کرده، قصد داشته زن را وادار به جدایی کند.

وی افزود: 55 چاقو و قمه، تعدادی پنجه بکس، 39 لیتر مشروبات الکلی و یک سواری زانتیا که با استفاده از آن اقدام به مزاحمت می‌کرده‌اند، از 21 فرد بازداشت شده کشف شد.

سجادیان ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح در سطح فارس، شش سلاح جنگی و شکاری، 195 چاقو و قمه، یک ساطور، یک شمشیر، 300 لیتر انواع مشروبات الکلی، 100 چماق، یک کیلوگرم حشیش و... کشف شده است.

این مسئول متذکر شد: 126 نفر در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش از زمان ابتدای اجرای این طرح در استان فارس دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس در پایان اذعان داشت: این افراد در شهرهای شیراز، مرودشت، کازرون، جهرم، فیروزآباد، فسا و داراب به شرارت می‌پرداختند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول