اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی فرمانده انتظامی گیلان

نیک‌فرد رئیس پلیس لنگرود شد

خبرگزاری فارس: حسین نیکفرد با معرفی فرمانده انتظامی گیلان، رئیس پلیس جدید لنگرود شد.

نیک‌فرد رئیس پلیس لنگرود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فرمانده انتظامی گیلان در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید این شهرستان اظهار داشت: خدمتگزاری شایسته به مردم و تلاش در راستای ایجاد امنیت پایدار به عنوان سرلوحه مجموعه نیروی انتظامی مطرح است.

ابراهیم قائدرحمتی با اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت در حوزه امنیت و آرامش جامعه عنوان کرد: نیروی انتظامی مفتخر به اجرای ماموریت در برقراری امنیت و نظم اجتماعی برای خدمات‌ رسانی به مردم است.

وی داشتن امنیت و آرامش را از مهم‌ترین مقوله‌های اجرای عدالت دانست و افزود: دشمنان ما از ابتدای انقلاب تاکنون در تلاش هستند که امنیت را در تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... را به خطر اندازند و ناکارآمدی نظام را اثبات کنند تا به اهداف پلید خود برسند.

رئیس پلیس گیلان حفظ امنیت را یک تولید اجتماعی خواند و گفت: تمام آحاد جامعه در این تولید نقش دارند.

این مسئول عمل نکردن هر یک از اعضای جامعه به وظایف خود را موجب به خطر افتادن امنیت پایدار دانست و افزود: نیروی انتظامی با کمک مسئولان و مدیران کشور در هر حوزه خدمتی باید مراقب و متوجه وظایف محوله خود طبق خواست مردم جامعه باشند.

قائدرحمتی متذکر شد: شاخصه موفقیت هر نهاد و اداره‌ای در میزان رضایت‌مندی مردم است و ما مسئولان سربازان این نظام مقدس هستیم و باید تلاش کنیم از فرصت داده شده برای خدمتگزاری مردم ره توشه‌ای برای آخرت برداریم.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیستند، خاطر نشان کرد: جابه‌جایی‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است و اگر مدیری خوب کار کند باید بار سنگین‌تری بردارد.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های علیرضا زرعی‌چیان فرمانده سابق نیروی انتظامی لنگرود، حسین نیک‌فرد را فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

نیک‌فرد پیش از این فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تالش بود.

انتهای پیام/84002/ن20/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول