اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بشاگرد:

درگیری مسلحانه پلیس در شرق هرمزگان / کشف 272 کیلوگرم حشیش

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بشاگرد از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار و کشف 272 کیلو و 100 گرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

درگیری مسلحانه پلیس در شرق هرمزگان / کشف 272 کیلوگرم حشیش

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان مجید خان‌آرموئی امروز در نشست تشریح عملیات‌های اخیر پلیس در شهرستان بشاگرد اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از تردد اشرار مسلح مطلع و  به محل اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان پس از درگیری مسلحانه با رها کردن محموله مواد مخدر با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

خان‌آرموئی یادآور شد: مأموران در بازرسی از محل 272 کیلو و 100 گرم حشیش کشف و تلاش آنان جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

این مقام انتظامی شهرستان بشاگرد ضمن قدردانی از همکاری مردمی با پلیس، از شهروندان خواست در  صورت مشاهده و برخورد با هرگونه حمل و توزیع مواد مخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

شهرستان بشاگرد یکی از شهرستان‌های شرقی هرمزگان و به دلیل کوهستانی بودن این منطقه همواره قاچاقچیان مواد مخدر از راه‌های این شهرستان برای دسترسی به شهرستان‌های کرمان و دیگر شهرهای هرمزگان استفاده می‌کنند.

شهرستان بشاگرد در همسایگی شهرستان‌های جاسک و میناب قرار دارد که راه‌های این دو شهرستان نیز به نوعی ادامه مسیر انتقال مواد مخدر محسوب می‌شوند.

پلیس در منطقه شرقی هرمزگان تدابیر و نظارت‌های ویژه را در مبحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/88008/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول